Gå til innhold

Jeg er for tynn ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 168 og veier 42 kilo..

Vil så gjerne gå opp i vekt men får ikke til :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er for tynn, alt for tynn. Hvorfor får du ikke til å gå opp i vekt?

Skrevet

En får næringsdrikker på f eks apoteket. Ellers så kan du bruke sånne næringspulver som bodybuildere bruker, eller rett og slett bruke "slankepulver" som ekstra tilskudd til vanlig kosthold.

Mye som kan hjelpe:)

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis du er over 140 høy er du for tynn med 42 kg. Dødelig tynn vil jeg tro.

Skrevet

så og si hele familien min er tynne, men de er også over 170 men jeg er brare 165-168

Spiser og spiser men får ikke til å gå opp i vekt, har prøvd det meste men ender opp med at jeg blir deprimert.

Skrevet

Det er det også jeg ser ikke sykelig tynn ut heller. men er ikke fornøyd når jeg ser i speilet :(

Skrevet

Gud ja.. Jeg veier 20 kilo mer enn deg, samme høyde. Og jeg har en spenstig fin kropp.

Gjest sug lut
Skrevet

Du må ta kontakt med fastlegen, få henvisning til ernærings-eksperter og få et opplegg som kan hjelpe deg, samt et apparat rundt som kan støtte deg. Lykke til.

Skrevet

Takk skal prøve det :-)

Skrevet

Nå skal en ikke bare gå etter tallene, men også se på personen og skjelletet.

Noen er kraftig bygget andre det stikk motsatte og dette har mye å si på hva ens idealvekt bør være.

Så å si at du er dødlig tynn, at du må kontaket ernæringslege og begynne å drikke det ene og den andre "mirakeldrikkene" er bare tull å si uten å ha sett deg.

Jeg er 1 cm lavere enn deg og veier 1kg mer når jeg ikke er gravid, dvs 166cm og 43kg, ja jeg er tynn, men langt ifra syklig tynn. Skal ikke mange ekstra kiloene på denne kroppen før det hadde sett for mye ut.

Det fordi jeg har en tynn benbygning og høy forbrenning.

Så ja du er nok litt tynn, akkurat som meg. Men så lenge du ikke er det fordi du slanker deg, men spiser sundt og normalt mye er det nok denne vekten som er ment for din kropp.

Det er ikke bare bare å legge på seg heller, selv om en skulle ha lyst.

Skrevet

Jeg vil spørre deg: Trener du? Hvis ikke er det ikke rart du ikke klarer å gå opp.

Hvis du begynner å trene regelmessig (komb av utholdenhet og styrke, sistnevnte er veldig viktig), så vil du gå opp i vekt. Muskler er tyngre enn fett. Men kroppsfasongen din vil holde seg.

Skrevet

Trener ikke nei. er som hun oppenfor her skriver jeg har utrolig høy forbrenning og har ikke den kraftigste benbygningen.

Men alikavell har jeg jo pupper c-cup og har så og si altid hadt den str.

Men har ikke allverdens med fett på kroppen. men jeg ser ikke sykelig tynn ut.

Men jeg føler jeg kunne godt veid verfall 45-50 om jeg kunne fått ønske :-)

Skrevet

Huff. Jeg er bare 153 og når jeg har din vekt er jeg syltynn. Jeg husker jeg ble tipset om å trene, spise mye med proteiner og drikke en varm kopp kakao laget på gammeldags måte med helmelk hver kveld da jeg var skikkelig tynn. Kanskje det kan fungere for deg også?

Skrevet

Trening er tingen. Muskler veier, ser bra ut og dessuten får det opp appetitten å trene. Ikke noen hardtrening nødvendigvis, men prøv for eksempel litt styrketrening annen hver kveld eller noe sånt :-)

Skrevet

Tror ikke jeg ville satset på å spise fete ting for å gå opp: Det er jo veldig usunt.

Har ei venninne som alltid har vært veldig tynn, type 165 høy og veie 45 kilo. Tror ikke alltid hun spiste så bra heller, da hun bodde hjemmefra da vi var bestiser på videregående, men hun var rett og slett sånn. Slanket seg ikke. Og alle trodde hun var anorektisk... Nå trener hun dans, og har en tynn, men flott kropp: Skikkelig muskuløse bein, og hun ser mye friskere ut! Tror trening er en god vei å gå... Finn en aktivitet du liker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...