Gå til innhold

Kjærestetur. Men hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg skal finne på noe sammen. Lille skal være hos bestemor og bestefar:)

Antakeligvis blir det fra lørdag til søndag, men kanskje vi kan få det til fra fredag også.

Utfordringen nå - hva skal vi finne på?

Ikke så veldig dyrt. Jeg er alene. Han er student.

Har tenkt på en tur til Polen f.eks.!?

Noen som har noen tips!? Helst utenfor landegrensene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir kanskje "bare" reising hvis dere bare får fra lørdag til søndag...

Jeg og min kjære dro til Italia- Milano, det var suuupert, reiste med ryanair, og fant billig hotel på hotel.com, så turen for oss kom på 2100 og det var fra torsdag til mandag...

Skrevet

Hvis det bare er fra lørdag til søndag,ville jeg vel holdt meg innenlands,hva med en tur på fjellet? Kanskje ett sted de har snø og peiskos,kommer jo litt ann på dere som personer da,men hadde nok brukt den lille tiden dere har på hverandre og ikke ett fly;)

Skrevet

Om dere bor inærheten av en flyplass f eks Oslo eller Tronheim anbefaler jeg Riga eller Talinn. Kort flytur, og utrolig godt å komme seg bort fra landet. Vi bruker mindre penger i utlandet enn weekend i Norge også vi da..

Skrevet

Jeg kan anbefale Warzsawa på det sterkeste :) Billig mat, billige klær, stooore kjøpesentre, fine parker og vakker gamleby! Flybillettene er heller ikke så dyre, spesielt ikke fra Torp. Wizzair flyr derfra flere ganger i uka.

Ellers har jeg også vært i Krakow, også en fin by. Den er kanskje litt mer "romantisk" enn Warzsawa, så det kommer litt an på hva dere er ute etter :)

Skrevet

det første som slo meg når jeg leste overskriften din var KRAKOW!! utrolig flott sted, vi skal definitivt tilbake en gang, og det finnes billige flybilletter dit og rimelige hoteller - og ikke er det så langt, heller. :) jeg har ikke vært i Warzsawa men det er sikkert også flott! jeg digget Krakow i hvert fall og anbefaler det på det varmeste!

Skrevet

Jeg ville dratt til Gøteborg!

Det er en kjempekoselig by, bare 4 timer unna med toget, som du i tillegg kan finne billige billetter med. Siden kronen er så sterk sparer du jo 20% på alle priser i forhold til Norge, i tillegg til at Sverige er et billigere land, så det ville jeg helt klart gjort!

Du kan finne gode hoteller til en billig penge på nettet, og så slipper man å bruke så lang tid på å reise! Passer fint med lørdag til søndag og.

God tur!

Skrevet

Signerer Krakow! Vært mye rundt i Europeiske byer, og dette er en av våre favoritter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...