mammas skatter <3 Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 i natt drømte e om fødselen.... litt så halvveis mareritt/uvirkelig drøm. når e sovna i går hadde e veldi smerter i korsryggen. ikke hatt før.. i drømmen starta d me korsryggsmerter og plutselig va d veer. karen rakk ikke komme til føden engang før fødselen va overstått. plutseli va hode ut av åpninga å e tok imot babyn selv på fødeavd som va stappfull av fødende.....d som va ekkelt va at karen fikk ikke den kontakten han skulle ha fått me babyen siden ha ikke va me på fødsel og d endte me at d vart slutt me oss for han ville ikke mere. å så endte d me at e hadde nesten sex drøm. fikk spesiell kontakt me en ung lege e trur d va. vertfall ikke samboer min........ åsså babyen va litt rar form på. sånn som e kjenne han når e tar på magen å prøve å kjenne ka som e ka. men e vart nå heilt forelska i babyn min lell da..... syns d va litt ekkelt for begynte å bli redd at fødselen skal starte iløpet av et par dager siden e har vondt i korsryggen. har d i dag også..... e 34+6 i dag. så d e vel litt for tidlig for lillemann å komme ut.. å så skal e reise fra molde til oslo me bil på lørdag for skal på cup-finale som e glede me til men blei litt redd for no da etter drømmen. å så har e på feelingen at e kommer til å fø før termin....... men som samboer sier så har de jo sykehus i oslo også.... off mye tanker.... men har som sagt lyst å komme me bort litt etter fleire måneder hjemme fra jobb pga bekkenplager.... men va litt ekkelt å få en slik drømm no.... e d slik at mange drømmer om fødselen like før???????
Abracadabra Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 det er visst ikke så uvanlig nei - og ofte i litt mareritt-aktige former, feks er det visst mange som drømmer at de føder valper og kattunger o.l.!!! jeg har ikke drømt om selve fødselen, men jeg har hatt utrolig mange rare og kaotiske drømmer i det siste!!! skikkelig skrekkfilm-scenarier, og veldig stressende, så jeg våkner med hjertebank og hetta og det som verre er. husker det fra sist også, på slutten av graviditeten var jeg helt smårar, og drømte alt mulig fryktelig! ikke direkte død og pine, men litt sånn at folk beveger seg rart, og henger i taket, og freser, og ja - japansk skrekkfilm-greier, hehe. veldig ekkelt! håper det går over etter fødselen denne gangen også...
Miranda01 Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg drømmer ofte at babyen har kommet, men fødselsdelen drømmer jeg aldri... Det er som om jeg har født i narkose eller bare hoppa over den.
Abracadabra Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 gid det kunne vært så vel, hehe... ;-)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Har hatt masse drømmer om at babyen kommer.. men hadde en utenom det vanlige forrige uke. Da var det fødsel hele natten.. drømmen bare fortsatt når jeg la meg etter hver gang jeg hadde vært oppe på do! Rare greier! Håper han kommer litt før. Er i uke 37 nå. Jeg hadde riktig nok sett alle episodene av Jordmødre på NRK nettTV før jeg la meg. Har sikkert en stor sammenheng. Ingen baby her enda. Kun masse kynnere som startet for fullt i går etter noen uker pause.
Gjest Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 har ikke drømt om selve fødselen, men har drømt om tiden rett etter fødselen, hatt masse mareritt, som at jeg glemmer babyen min på en butikk, glemmer å mate den, lar den ligge alene hjemme hele dagen osv, helt forferdelig.
Sheela-na-gig Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Hadde tenkt å starte en tråd om dette selv. Har hatt så utrolig mange rare og skumle drømmer i det siste. Skikkelig mareritt med masse blod og gørr...Har også kommet inn i drømmene igjen etter at jeg har vært på do f.eks. Skikkelig slitsomt. Sist jeg var gravid drømte jeg også om fødselen. Jeg drømte at det var en veldig lett fødsel. Det var jo ikke rart siden babyen var knøttliten...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Hehe, drømte at jeg fødte i forrige uke, og det var faktisk en blanding av menneskebaby, kattunge og hundevalp, ja :-) Trodde det var bare jeg som var rar... Han var ut på 2 pressrier, og det stemmer også med observasjonene til stakkars mannen min som lå på siden av meg, hihi. Var litt høylytt, kan man si...
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Da jeg var rundt uke 25 (er nå i uke 36) drømte jeg at jeg fødte babyen i en heis mens jeg var med familien på hotellferie... utrolig stress for babyen var knøttliten med pittesmå armer som var helt gjennomsiktige akkurat slik de ser ut på UL... i drømmen var jeg helt panisk for jeg måtte jo opp på hotellrommet og hente en varm dress jeg kunne ha på lille gutt før jeg reiste til sykehuset Er utrolig glad for at dette ikke gikk i oppfyllelse skulle det skje nå er han vertfall litt mer utrustet I det siste nå har jeg bare drømt masse om amming sist uke drømte jeg at hele familien min, med søskenbarn og tanter tvang meg til å amme dem for å øve meg til babyen kom... og i forigårs drømte jeg at babyen var komt men at han va knøttliten, med ett hode som så vidt var større enn brystvorten... kan si jeg stresset en del i drømme med hvordan jeg skulle få den lille gutten min til å suge på puppen samboer hadde våknet av at jeg snakket i søvne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå