Gå til innhold

Dra på jobb i morgen i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i helga vært litt dårlig form, hoster, har vondt i halsen, snørrete, og litt feber innimellom. Var verst på fredag kveld, og litt bedre i går, og bare litt slapp i morgest (har kun litt hoste, og litt snørrete)

Jeg er i redusert form, men ikke sengeliggende, jeg klarer å dra på jobb uten problem.

Hadde det vært "normale" tider, så hadde jeg dratt uten noe problemer, men å så er det denne svineinfluensa tida da, som gjør meg usikker. Tror neppe det er det jeg har, ettersom jeg ikke er så veldig dårlig form, og kan jo ikke gå hjemme hver gang man er litt forkjølet.!

Hva mener dere, hvor skal terskelen gå egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring på legevakten og hør hva de mener der.

Jeg gjorde det nå nettopp ang sønnen min og skoledagene nå, og fikk beskjed om at hans symptomer hørtes helt ut som svineinfluensaen, og da blir det ikke skole før på fredag for ham..... 8 dager fra første symptom, sa de der.

De tester jo ikke lenger, før en evt er innlagt, for de har ikke kapasitet. Så det er visst mange som er syke.

Jeg har også lest at ikke alle vet om at de har hatt syken, engang, så spekteret av symptomer er visst bredt.

Nå spriter vi hender til den store gullmedalje her, men regner med resten i huset blir syke også.

Fra en blir smittet til en blir syk, er bare 1-7 dager med denne syken, visstnok.....

Vet du at der er barn i bhg som er i risikogruppen, så skal du være ekstra forsiktig.

Skrevet

Min sønn hoster og fikk gradvis økende feber nå for tre dager siden. Har vært hos legen, og sannsynligvis ikke svineinfluensa. Sikreste kjennetegn skal visstnok være at feberen kommer plutselig og med full styrke. Man kjenner seg da ikke småsyk noen dager først:/ Derfor veldig mange som tror de har det, men som nok ikke har det likevel:/

Skrevet

HI her.

Er akkurat dette med at jeg er liksom bare litt smådårlig, ikke skikkelig dårlig, er ingen andre jeg kjenner som har svineinfluensa.

Er ei jente i bhg som er i risikogruppen, men de er dårligere form familien hennes enn meg, og de har blitt vaksinert da.

Jobber med de store barna, så trenger jo ikke å være helt oppi de da.

Er så dårlig bemanning på jobb i neste uke, så jeg føler jeg er ikke nok dårlig til å være hjemme, er jo oppegående, og i ganske så fin form :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...