Tilbud med 2 ute Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Vært litt inne på dinbaby da jeg har tvillinger fra før av, men nå er jeg altså gravid igjen, og det veldig uplanlagt. Aner ikke helt hvordan ting blir, er jo ikke samme far og kjæresten min føler seg ikke helt klar, men det er likevel han som er mest for å beholde. Jeg hadde et j**** svangerskap sist så jeg bare gruer meg i grunn, jeg vet jo hva jeg går til.
Gjest Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Hei! Gratulerer så mye! Så koselig og ikke minst spennende. Er jo ikke en selvfølge at dette svangerskapet blir det samme, ingen svangerskap er like sies det :-)
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Hei og velkommen!! Håer det blir en bedre svangeskapsopplevelse denne gangen da!! Det kan nok bli lettere å gå gravid med en istede for 2 (hvis det ikke blir 2 denne gagen også...) Lykketill i allefall - både med mann og barn
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Gratulerer så masse med en spire i magen :)
Tilbud med 2 ute Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 Takk for gratulasjoner! Vi er jo ikke så gamle, i alle fall ikke jeg som jo blir trebarnsmor (forhåpentligvis ikke 4-barnsmor) i en alder av 23. Håper som sagt det bare er én der inne og at svangerskapet blir bedre enn det forrige. Er veldig glad for støttet kjæresten gir meg, blir jo i grunn enda større forandring for ham som skal bli pappa og stepappa til 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå