ungdomsmor Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 jenta mi på 8 er syk og selv er jeg små syk
Mille** Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Usj, stakkars dere. Håper svinet holder seg langt unna meg og min familie. God bedring!
ungdomsmor Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 takk,ja dette unner vi ikke noen og få
Zitro Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 har det her også... meg og begge barna mine...
ungdomsmor Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 uff har dere det hardt eller?
Mille** Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Dere som har fått det, får dere tamiflu eller?
Zitro Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Ja, veldig hardt - jeg og guttungen er sengeliggendes, mens minstemor på 20 mnd er på beina enda ihvertfall... han og jeg er astmapasienter og klarer ikke bevege oss pga det har rammet lungene veldig hardt. Blir behandlet med Tamiflu alle sammen ja.
ungdomsmor Skrevet 1. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2009 jenta mi på 8 som var hos lege i dag fikk også med seg tamiflu ja,
ungdomsmor Skrevet 1. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2009 min har feber over 39,hoste,vond hals,mage,litt svimmel ,kaset opp og har blødd nesteblod...hun behandles med tamiflu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå