Gå til innhold

da har svineinfluensaen inntatt heimen:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 8 er syk og selv er jeg små syk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, stakkars dere. Håper svinet holder seg langt unna meg og min familie.

 

God bedring!

Skrevet

takk,ja dette unner vi ikke noen og få

Skrevet

har det her også... meg og begge barna mine...

Skrevet

uff har dere det hardt eller?

Skrevet

Dere som har fått det, får dere tamiflu eller?

Skrevet

Ja, veldig hardt - jeg og guttungen er sengeliggendes, mens minstemor på 20 mnd er på beina enda ihvertfall... han og jeg er astmapasienter og klarer ikke bevege oss pga det har rammet lungene veldig hardt.

 

Blir behandlet med Tamiflu alle sammen ja.

Skrevet

jenta mi på 8 som var hos lege i dag fikk også med seg tamiflu ja,

Skrevet

min har feber over 39,hoste,vond hals,mage,litt svimmel ,kaset opp og har blødd nesteblod...hun behandles med tamiflu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...