Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg er alene med mini, og trodde ikke jeg skulle føle det slik som dette. Føler meg rett og slett ensom, ingen å dele de små nyhetene med hele tiden, gå hjemme alene, å ikke kommer jeg meg ut med venner heller. Føler også at de vennene jeg har tror jeg ikke kan gjøre noe som helst nå når jeg har baby. Ingen som ringer lenger eller spør om jeg vil bli med på ting, dersom jeg spør om vi skal finne på noe er det ingen som har tid. Syns rett og slett litt synd på meg selv i kveld... Andre som syns det er vanskelig å være alene?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg har vært der du er nå, men etter 4 år har det heldigvis endret seg For meg hjelp det å flytte til en annen by og begynne på nytt. Hvor i landet bor du da?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Finnes det mødregruppe i regi av helsestasjonen?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 jeg bor i stavanger området. Skal til helsestajonen i morgen, så skal høre der om det finnes noen grupper, kansje jeg kan bli kjent med andre som går hjemme... Syns dette er utrolig kipt for tiden, skulle tro du ble meldt ut av samfunnet når du fikk barn...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Jeg også er ensom. Har ikke fått babyen enda, men er sykemeldt og bor på et sted hvor jeg ikke kjenner noen. Bor her med samboer, men det blir veldig ensomt når han er på jobb hele dagen, og jeg føler litt at han må ta veldig vare på meg hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå