Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Ser på kanal 5 nå. Hun klarer jo ikke gi alle barna stimulering. Eller hun har jo ikke tid til alle. Jeg har 4,og får pes om at jeg ikke alle får nok..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 BV er nok koblet inn i den saken du viser til.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Kan ikke forstå annet..rart hun får lov til og ha alle
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 For å klare å ha alle får hun kanskje hjelp som er betalt av barnevernet? Og det er kanskje noe som tyder på at hun aksepterer å bli filmet, komme på TV? Skulle ikke forundre meg om det blir penger av slikt :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Hun har jo masse støtte da.. Men klart hun har masse å holde orden på. Men om ikke man fikk åttlinger før, hadde man jo tilsvarende søskenflokker med bare året i mellom, funka da det også. Ble da folk av de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå