Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg var ute i går, på en liten lokal pub. Plutselig ser vi vaktene komme draende på en mann med buksa rundt anklene, og så kommer verdens styggeste lukt. Den fulle mannen hadde gått inn i baren og satt seg for å "drite" ! Hele puben stinka lenge etterpå. Dette var en voksen mann som satt utenfor og lo og skrøt etterpå!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 HAHAHA! Fantastisk! Ler så jeg nesten pisser på meg her
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg lo i natt jeg også, for det lukta så latterlig vondt. (også fordi jeg var full, hehe) Nå er jeg egentlig bare kvalm...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Æsj så kvalmt. jeg synes jo egentlig at det mest utrolige med denne historien er at det satt en gjeng med tullinger igjen på denne puben med den vonde lukta jeg da... "mmm ølen smaker godt i dag, men lukter bæsj..." huff, en liten unskyldning er jo at dere var fulle da, men alikevell!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Å grøss. Minner meg om et legendarisk nachspiel på mine hjemtrakter. Ene festdeltakeren dreit på stuegulvet til han som hadde nachspielet fordi han var sur på han. Hva i alle dager får folk til å gjøre noe sånt?!?!?!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Det ble satt opp både dører og vinduer, full gjennomtrekk! Lukta ble ikke hengende der i timesvis liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå