Gå til innhold

Hvilke tv-programmer følger dere med på for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å få med meg jakten på kjærligheten, hehe. Bare må se det...selv om jeg blir flau på deres vegne mange ganger;)

Ellers er det egentlig ikke så mye jeg MÅ ha med meg for tida. Og det er litt deilig det også...så slipper TV å styre hverdagen min, hehe ;)

Ser masse på TV for det om altså!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på tv når jeg ikke orker noe annet, men jeg følger ikke med på noe. Jeg synes det binder så mye tid at jeg helst unngår å bli hektet på tv-en, vil heller lese en bok eller være på nett.

Skrevet

Jeg ser på tv når jeg ikke orker noe annet, men jeg følger ikke med på noe. Jeg synes det binder så mye tid at jeg helst unngår å bli hektet på tv-en, vil heller lese en bok eller være på nett.

Skrevet

Jeg følger med på "Jakten på kjærligheten" å når jeg husker når det går ser jeg på "Sporløst forsvunnet". Ser andre ting også, men Jakten,, er fast! Syns det er koselig.

Skrevet

eg må se:, robinson, greys, unge mødre, senkveld og da damene dro.

vil: hotel cæsar, home and away, the hills,hellstrøm og livsfarlig fangst.

Skrevet

Jeg må se

greys anatomy, csi og skal vi danse.

Ellers er det ikke noe jeg MÅ se. Men liker godt å se på tv. Liker en god film. Friends blir jeg aldri lei. Jakten på kjærligheten glemte jeg vekk i år, så har ikke fått med meg et eneste program..

Skrevet

Vi har ikke innlagt Tv, ser via PC saa dermed er vi ikke bunnet til naar de aktuelle programmene gaar.

Ser alikevel ikke saa mye med har begynt paa skal vi danse, x factor og saa saa jeg da damene dro.

Skrevet

Jeg følger med på hotel cæsar, unge mødre, livet i fagervik og tv 2 hjelper deg. Har sett på da damene dro, de ukjente og norske attraksjoner også men alle de programmene er ferdige nå desverre.

Skrevet

Jeg må få med meg hotel cæsar og greys.

ellers følger jeg litt med på jakten på kjærligheten, tv2 hjelper deg, da damene dro, senkveld og egentlig det meste som sendes på tv 2 på kveldene. Prøver også å få med meg 71 grader nord, men er ofte på jobb når det går, og der har vi foreløpig ikke tv norge.

Skrevet

Hehe, nå vet jeg hvem som ser på alle disse programmene, altså småbarnsmødre! Jeg blir veeeeldig rastløs av det meste av reality, for ikke å snakke om pinlig berørt. Foretrekker å se ting der folk har et manus - altså fiksjon! - ellers kan det bli veldig kjedelig å høre på mer eller mindre ustrukturert prat... Bortsett fra at jeg ser på Top Model, men det er så falskt at det nesten er fiksjon :)

Jeg ser på Forbrytelsen del 2, Morse (går gamle episoder på dansk tv mandager), Tilbake til 60-tallet og Nurse Jackie.

Nurse Jackie går på svensk tv lørdager og i reprise søndager - eller er det omvendt - anbefales! Sykehusserie, med en desillusjonert småbarnsmor i hovedrollen, hun har en het affære på gang med en kollega, forsyner seg litt av medisinskapet når det trengs, setter på plass yppete jypling-leger og sleper rundt på en helt hinsides sykepleieelev...før hun drar hjem til mann og barn.

Skrevet

På høsten og vinterern er jeg hva man kan kalle tv slave etter at sønnen er i seng.

Ser jakten på kjærligheten, og Greys. Dessuten er jeg svak for krim på tv, så ser CSI, Irene Huss osv.

Skrevet

Jeg ser forbrytelsen 2, fredagsrekka (nytt på nytt, skavlan, senkveld) og robinson. Sjelden jeg ser tv utenom disse programmene nå for tiden.

Skrevet

Eg følger ikkje med på noko sånn kvar dag/veke. Er veldig glad i spenningsserier, men har ikkje tålmodighet til å vente ei veke mellom kvar episode. Vi kjøper seriane på dvd når dei har kome ned i brukbar pris, og så ser vi eit par episodar pr kveld. Har som regel alltid ein serie på lur, og skulle vi vere tom, ser vi opp igjen ein vi har sett for lenge sidan.

Dei siste seriane vi har sett er:

* NCIS (held på med sesong 4, sesong 5 er på veg frå England)

* CSI:NY

* Numbers

* Stargate Atlantis

* Stargate SG1

* Coupling

* Firefly

* House

Og så ser vi gode gamle MacGyver når vi treng noko morsomt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...