Gå til innhold

u/t, betyr ikke det "Utenfor tema"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det en kode jeg ikke har fått med meg?

Spørsmålet dukket opp igjen da jeg nå ser en tråd her med spørsmål om man kan se hår på 3D-UL, og så settes det u/t i slutten av tittelen.

I så fall, hva er TEMAET her???

Synes det ser litt rart ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UT eller u/t betyr "uten tekst"

Skrevet

U/t eller UT betyr "Uten Tekst", var iallefall det svaret jeg fikk her inne tidligere.

Skrevet

jeg har alltid trodd det betydde "uten tekst" altså ikke tekst i innlegget

Skrevet

U/T betyr uten tekst.

Altså bare overskriften, og uten innhold

Skrevet

u/t betyr uten tekst,dvs at all info står i overskriften.

Skrevet

Hva er greien med å svare på noe som allerede har blitt svart? Er dere bekymret for at HI skal overse noe eller?

Skrevet

Hvis du ser på tidspunktet for når svarene er postet skjønner du at flere har postet samtidig.

Skrevet

HI her

Hei igjen folkens!!

Ingen tvil om at jeg har missforstått u/t.

Vakske munnen min for å skrive kritisk, eller tankene for å tenke kritisk.

Skrevet

Jeg nekter å tro at alle innleggene kom samtidig og at ingen av dere så at spørsmålet allerede var blitt besvart. Dette er en typisk greie som jeg ser titt og ofte her inne.

Skrevet

Du ser vel det? to på 17.03 og to på 17.04?

Skrevet

Du ser jo det på klokkeslettet. Og noen ganger så snurrer det veldig sakte i systemet her og det henger seg opp.

Har svart på innlegg og mens det sliter med å bli postet så rekker jeg å sjekke FB, tisse, smøre meg en skive og sjekke FB en gang til.

Skrevet

17.03 og 17.04 kan skille så lite som et sekund Figa, kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å tro på.

Skrevet

Når man trykker på svarknappen så ser man ikke om det kommer svar mens man selv skriver, ergo kan flere svare samtidig uten å oppdage hverandre. Er det så nøye om flere poster samtidig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...