lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Vi fikk 2 ganger besøk, første gang gikk lillemor å åpnet, hun kom opp og sa det var 3 stykker som ville ha godter. Fant noe hun skulle putte i posene til de, men det må ha tatt for lang tid, for hun sa de ikke var der mer når hun kom ned. Andre gang var det 1 enslig med maske som kom. Han fikk noe i posen. Men de var kanskje unnskyldt, vi har 3 innganger nå, og ikke ringeklokke på noen av dem, den ene e i tillegg i kjellern, hvor de egentlig har bra flaks om vi hører at de kommer. Kjenntfolk vet hvor de skal komme inn, og kommer gjerne rett inn uten å vente på svar.
*gruffalo* Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Ja, vi hadde faktisk ganske mange innom. Syns det r velig vanskelig hvor mye en skal kjøpe inn, for dumt å sitte igjen med alt for mye hvis nesten ingen kommer. Men jeg satt ei lykt på trappa liksom for å vise litt at vi venter besøk. Var bare ei vanlig lykt. Så tok jeg den inn rundt halv 9...for da gadd jeg ikke ha flere på døra, hehe Og det funket!
Ranveig R Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Var ingen her. Var vel 3 i fjor trur eg.
Poteto Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 var ingen her. men vi bor litt øde og da. men hos pappa var det både i går å i dag.
Tommage♀♂ Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Nei, ingen her. På de 3 Haaloweenene vi har bodd her har vi aldri hatt besøk. Bor 2 huss utenfor byggefeltet, så vi er vel spart intil videre. Heldigvis... Hadde ikke hatt snop til dem jeg, feirer ikke denne tradisjonen før ungene ber om det. Er heller for å ha halloween-fest hjemme hos noen, evt samlingshus for alle, enn å gå rundt på dørene til folk. Det gjør vi jo i jula.
Lene~mor til tre Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Ingen som var her heller, men det bor ikke noen barn rundt her som jeg vet om heller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå