Gå til innhold

fikk dere halloween besøk i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk 2 ganger besøk, første gang gikk lillemor å åpnet, hun kom opp og sa det var 3 stykker som ville ha godter. Fant noe hun skulle putte i posene til de, men det må ha tatt for lang tid, for hun sa de ikke var der mer når hun kom ned.

Andre gang var det 1 enslig med maske som kom. Han fikk noe i posen.

Men de var kanskje unnskyldt, vi har 3 innganger nå, og ikke ringeklokke på noen av dem, den ene e i tillegg i kjellern, hvor de egentlig har bra flaks om vi hører at de kommer.

Kjenntfolk vet hvor de skal komme inn, og kommer gjerne rett inn uten å vente på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi hadde faktisk ganske mange innom. Syns det r velig vanskelig hvor mye en skal kjøpe inn, for dumt å sitte igjen med alt for mye hvis nesten ingen kommer.

Men jeg satt ei lykt på trappa liksom for å vise litt at vi venter besøk. Var bare ei vanlig lykt. Så tok jeg den inn rundt halv 9...for da gadd jeg ikke ha flere på døra, hehe ;) Og det funket!

Skrevet

Var ingen her. Var vel 3 i fjor trur eg.

Skrevet

var ingen her. men vi bor litt øde og da. men hos pappa var det både i går å i dag.

Skrevet

Nei, ingen her. På de 3 Haaloweenene vi har bodd her har vi aldri hatt besøk. Bor 2 huss utenfor byggefeltet, så vi er vel spart intil videre. Heldigvis... Hadde ikke hatt snop til dem jeg, feirer ikke denne tradisjonen før ungene ber om det.

Er heller for å ha halloween-fest hjemme hos noen, evt samlingshus for alle, enn å gå rundt på dørene til folk. Det gjør vi jo i jula.

Skrevet

Ingen som var her heller, men det bor ikke noen barn rundt her som jeg vet om heller da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...