Gå til innhold

Noen med St bernards hund her ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,men de er nydelige :) stemmer det at man må bære de opp trapper den første tiden de er valper?har hørt det,men husker ikke hvorfor.

Spiser de veldig mye mat? hehe

Skrevet

Anbefales veldig :D

De må bæres som valper ja , fikk min når ho var 1,5 år , å første gang i trappa , da ramlet hun ned :/ så måtte bære en hund på over 70 kg ned trappa ett par ganger - til hun lærte seg det :P de tåler ikke allverdens pga vekten sin.

når de er valper , tåler de ennå mindre pga de skal vokse , og skjelettet tåler ikke store belastninger ...

ang mat så spiser de ikke så mye man ville tro... ho jeg har spiser vel det en normal stor hund spiser,hun får en passe porsjon morgen og kveld :) kan tenke meg det er rundt 15-16-1700 ml.

hun er kjempeherlig - jeg har aldri vært kjempefan av denne rasen,men jeg vil aldri ha anna hund enn denne store gode bamsen :)

de er kjempetålmodige med alt og alle , de tåler masse mentalt , og de viser hengivenhet og kjærlighet hele tiden. nå er ho blitt 3 år - og bedre venninne får jeg ikke... :)

hun er med overalt , tar selvfølgelig hele baksete i bilen min men det er jo babyen min <3 *ler *

hun snorker på teppe sitt nå etter turen vår idag :) hun elsker vann og elsker å bli skitten , så hun er nydusjet og ren igjen nå :P dusjen min er ikke liten min hun tar all plassen og kommer vel mer vann på gulvet enn ned i sluken :P

litt arbeid er det med disse rasene , hun er langhåret og blir børstet hver dag , men finere jente fins ikke :)

HI

Skrevet

Nei, har Berner Sennen jeg- litt mindre, men store, gode og kjempesnille bamser de også:)

Foretrekker de største hunderasene jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...