Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Nei,men de er nydelige stemmer det at man må bære de opp trapper den første tiden de er valper?har hørt det,men husker ikke hvorfor. Spiser de veldig mye mat? hehe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Anbefales veldig De må bæres som valper ja , fikk min når ho var 1,5 år , å første gang i trappa , da ramlet hun ned :/ så måtte bære en hund på over 70 kg ned trappa ett par ganger - til hun lærte seg det de tåler ikke allverdens pga vekten sin. når de er valper , tåler de ennå mindre pga de skal vokse , og skjelettet tåler ikke store belastninger ... ang mat så spiser de ikke så mye man ville tro... ho jeg har spiser vel det en normal stor hund spiser,hun får en passe porsjon morgen og kveld kan tenke meg det er rundt 15-16-1700 ml. hun er kjempeherlig - jeg har aldri vært kjempefan av denne rasen,men jeg vil aldri ha anna hund enn denne store gode bamsen de er kjempetålmodige med alt og alle , de tåler masse mentalt , og de viser hengivenhet og kjærlighet hele tiden. nå er ho blitt 3 år - og bedre venninne får jeg ikke... hun er med overalt , tar selvfølgelig hele baksete i bilen min men det er jo babyen min <3 *ler * hun snorker på teppe sitt nå etter turen vår idag hun elsker vann og elsker å bli skitten , så hun er nydusjet og ren igjen nå dusjen min er ikke liten min hun tar all plassen og kommer vel mer vann på gulvet enn ned i sluken litt arbeid er det med disse rasene , hun er langhåret og blir børstet hver dag , men finere jente fins ikke HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Nei, har Berner Sennen jeg- litt mindre, men store, gode og kjempesnille bamser de også Foretrekker de største hunderasene jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå