Gå til innhold

Steriliserte menn er så jævla turn off

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror de er ganske lite attraktive på bruktmarkedet også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet du kun latterliggjør deg selv?

Skrevet

Bitre og sure kjærringer er heller ikke så poppis her jeg hørt

Skrevet

Hehe, er du snurt for at du ikke klarer å lure på deg en unge med en intetanende fyr?

Koser meg når slike sklier etterhvert finner ut at mannen er sterilisert!

HAHAHAHA!

Skrevet

Eller når hun oppdager at overgangsalderen stå på døra og at hun selv er gammel nytt. HAHAHA!

Skrevet

Neida, ikke bitter.

Mannen foreslo å sterilisere seg for at jeg skulle slippe å gå på ppiller. Jeg sa at det var absolutt ikke aktuelt, og da kom det til å bli slutt på all sex. Han ville egentlig ikke (kun fordi jeg har hatt problem med ppiller), så det passet jo bra:-)

HI

Skrevet

Hvordan vet du hvem som er sterilisert av de menn du møter?

Og så lurer jeg på en ting; er dette turnoff for deg, fordi det eneste du tenner på er alle former for russisk rulett?

Skrevet

Har knullet flere steriliserte menn jeg, og det er ekstra deilig når man vet at man rir en sykdoms-og kondomfri kuk uten fare for å bli gravid!

Skrevet

Hvordan tror du at du merker forskjell, rent seksuelt? Eneste forskjellen er at væsken mannen ejakulerer ikke inneholder sædceller og de er så små at du ikke merker dem uansett. Ingen dame ville merke forskjell om de hadde sex med en sterilisert eller fertil mann.

Ergo sitter hele problemstillingen i hodet ditt.

Skrevet

Hu er fortsatt babysjuk, men vil ikke innrømme det

Skrevet

Det er jo et primitiv instinkt da, å forkaste menn som ikke lenger kan reprodusere seg.

Betyr ikke at jeg vil bli gravid, men tenner på risikoen, ja.

Skrevet

Hmm.. Skulle ønske mannen min var sterilisert, slik som han hadde planer om å gjøre. Da hadde jeg ikke sittet i dette uføret nå, hengende over doskåla me voksende mage.. BLÆH!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...