Gå til innhold

Når står deres barn opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en mann som i dag tidlig presterte å si at våre barn vår de eneste som sto opp tidlig på morgenen (klokken var da 07.30) de kan våkne alt fra 0600 til 0800.

Når står deres barn opp og når legger de seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eldste på 10 ståropp når hun blir vekket blir hun ikke det står hun opp i 8 tiden tror jeg.

mellomste på 3 står opp i 4 -5 tiden. ikke så fornøyd med det da

minstemann på straks 7 mnd vet jeg ikke da mellomste altid får vekket han også. men sånn i 6 tiden hardet vert de gangene mellomste plutselig har sovet likevel.

Skrevet

Gutten og jeg står opp i 10-11 tiden.

Han er 4 mnd, og verdens beste sovehjerte :)

Skrevet

Jenta vår på strax 2 år har lagt seg til å våkne et sted mellom fem og halv seks. Tror aldri det har skjedd at vi har sovet så lenge som mannen din får lov til at dine barn, hehe. Har stått opp fra mellom 4 og 6 hele det siste året, før det var det bare sporadisk soving noen timer her og der, sov ofte på sofaen med henne på fanget...

Hun legger seg for tiden rett etter kl.18, for da er hun helt gåen. Sove på dagtid nekter hun, så da må hun finne seg i å legges før barne-tv. Som regel er hun da så trøtt at hun sovner på et halvt minutt, heldigvis!

Skrevet

her står den minste opp mellom 5 og 06.30..slitsomt..den største alt mellom 06 og 8.30..

Skrevet

Mellom 10 og 11 en gang...Ny, fantastisk trend de siste par ukene, måtte det vare!!! Hun er 1 år.

Skrevet

Den eldste legger seg 7 og står opp 5. Har tidligere sovet til 8, men nå er hun begynt å våkne når pappaen går på jobb, så vi er oppe 5 hver eneste dag nå.

Skrevet

eldste på 9 legger seg mellom 20-20.30 står opp alt fra 8-10/11 når d er fri,blir vekket kl 7 når d er skole og er da veldig trøtt ;P

Mellomste på 6 legger seg mellom 19.30-20 og har like godt sovehjerte som største.

Minstemann legger seg mellom 18.15 og 18.45,sover til rundt 8 hvis han ikke blir vekket.

Skrevet

Eldstemann på syv står opp ca ni i helgene. Da legger han seg ca 22. I På hverdagene legger han seg ni og står opp kvart på åtte. Altså elleve timer i senga. Minste mann på seks uker står opp 1045, helt sykt, hver eneste dag. Vi legger oss tolv-ett..

Skrevet

Mine er 10 mnd og 2år og 3 mnd, og de er som oftest oppe rundt 7.

Er vi uheldige (og det skjer) våkner de kl 6, er vi heldige kan vi sove til 7.30.

Så nei ... ders barn er ikke de eneste. Normalen er at unger er A-mennesker ;-)

Skrevet

gutten min sover fra mellom 18-19 og kan godt sove til 10-11 tiden...alltid sovet lenge:)

Skrevet

Rundt klokken 6.30, men de våkner gjerne lenge før dette også. Noe få ganger ligger de til 7. 7.30 er jo en luksus!

Skrevet

Poden legger seg i sju-halv åtte-tida, og våkner rundt 7. Han er ett år.

Skrevet

hos oss er alt etter 7 bonus;-)

eldste er 4, og hun våkner stort sett 6.30

det passer egentlig fint med minstemann på snart 11 uker som gjerne våkner rundt denne tiden også;-)

4-åringen legger seg da 19.30, og minstemann sovner mellom 20 og 21;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...