Aprilbaby07 Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Hei Jeg har en mann som i dag tidlig presterte å si at våre barn vår de eneste som sto opp tidlig på morgenen (klokken var da 07.30) de kan våkne alt fra 0600 til 0800. Når står deres barn opp og når legger de seg?
OsloMor Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Våre unger legger seg kl 19 og står mellom 06 0g 07. Legger de seg litt senere, så kan det hende de sover til 07.30-08.00. Har alltid hatt unger som våkner tidlig om morgenene.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 min står stort sett opp mellom 5-6 men det funker forbausende bra
Gjest sug lut Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Den som fortsatt er i stå-opp-alder er i seng halv åtte-åtte, og står opp sju uansett dag og sted. Den andre er helst aldri i seng og sover til ettermiddagen om han får sjansen. I uka er han tilsynelatende i seng halv elleve, må opp sju. I helga kan det se ganske annerledes ut. Men han er for stor til å legge i sånn binde-fast-i-senga-pose så det er ikke stort å gjøre med det.
Raych Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Minsta legger seg 18.30/19 og står opp 8 - 9. Eldsta legger seg 19.30/20 og står opp 8 - 10. De er 2 og 5 år. Da de var mindre kunne de sove til 10.30 - 11 også.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 2,5 år.. Legger seg 19.00-19.30 står opp 06.30-08.00
👀tante Sofie 👒 Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Lillemainn her legger seg i åttetia og står opp mellom 5 og 6 . Trur nok at din mann tar feil når han tror at alle andre barn sover lenge... Jeg hadde syns det var en drm om min sov tilhalv åtte en dag. (han er 1.5 år)
Mamsemums Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Hm... min eldste stod opp mellom 5 og 6 i nesten ett år (fra ca. 8 mnd og til 20 mnd). Nå kan vi noen ganger sove til 6.30-7 (h*n er 3,5 år). Står opp til samme tid uansett når h*n legger seg.
Anne-B. Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Våre legger seg mellom sju og halv åtte om kvelden. På hverdagene må de dras opp av senga, i helga står de gjerne opp halv seks og seks. De er gærne, ingen tvil om det.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Frem til den siste tiden sto de opp fra 0430-0600 og la seg mellom 19-1930 .. men det pga. at eldste har smerteproblematikk og sover dårlig etter å ha ligget lenge i ro.. også vekker han minsta.. men nå er han litt bedre og de sover ca fra 1900-0600/0700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå