Gå til innhold

Lukt fra underlivet. Hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i første trimester,og den siste måneden har jeg fått en vond lukt fra underlivet.

Det lukter gjennom klærne,altså det lukter rett og slett vondt av buksen min etter og hatt den på en halv dag :( syns det er så ekkelt.

 

Har ikke noen forandringer i utfloden. Har lest om bakteriell vaginose,men kan ikke si jeg syns det lukter fisk heller.

Har ikke hatt sex etter denne lukten oppsto,heller ikke på en god stund før det.

 

Noen som vet hva dette kan være??

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg gikk gravid luktet det som sterk urin, som ammoniakk av underlivet,følte meg litt våt i trusa som at jeg lakk litt. Luktet igjennom alt av tøy, er det denne lukta du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,jeg syns ikke det lukter urin heller egentlig :/ og blir ikke våt i trusa.

Jeg klarer ikke beskrive helt hva det lukter,bare at det lukter vondt.

Lukter av dopapiret etter jeg har tørket meg og.

Æsj:(

 

Var det noe og gjøre med ditt problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja luktet av dopapiret hos meg også. ta det opp med gyn. Jeg mistet dessverre i uke 14, men hadde ingenting med lukta å gjøre. Lukta helt fra starten av graviditeten. Lagde en egen debatt om det og det var utrolig mange m samme problem. Lykke til er nok helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det høres ut som bakt. vaginose jeg..men det får man som regel i sammenheng med menstruasjon eller sex,men kan sikkert oppstå på andre måter og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med samme problem. Hatt det helt fra begynnelsen av sv.skapet å har det enda (uke 31). Trodde først det var sopp, (lege mente også det) men etter utallige kurer er det ikke gått bort. Må dusje og skifte truse flere ganger om dagen. Utrolig slitsomt & ekkelt. Blir ikke mye kos med kjæresten for å si det slik. Skjemmes av lukta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ser at denne tråden er gammel, men jeg blåser liv i den igjen.

Har samme problem, synes det lukter en blanding av fisk og sigar. Noen som har noen råd? Etter hva jeg har lest er det nok ikke bakteriell vaginose, har nesten ikke noe utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre vanlig blant gravide.... kan jo sjekke det opp hos lege om det er bakt.vaginose for sikkerhets skyld. Truseinnlegg er redninga, så slipper man så mye klesvask ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...