Gå til innhold

Er ikke dette litt rart?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg faktisk reagerte litt da en venninne av min mann lurte på om vi ville ha penger...

 

Vi er ikke fattige. Vi har ikke engang litt dårlig råd engang. Nå lurer jeg på hva han har sagt. Er vel ikke normalt å bare spørre helt tilfeldig om noen vil ha penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen tilbyr seg å gi meg penger så takker jeg ja. Noen annet er bare dumt

Skrevet

Hva var sammenhengen da? Det kan vel ikke ha vært helt ut av det blå?

I så fall en smule rart, men la gå:)

Skrevet

Jeg hadde bare sagt "Nei, hvorfor spør du om det?"

Kan jo hende det bare beror på en missforståelse. (Eller at de har vunnet i lott og har lyst til å dele)

Skrevet

Nei, hun hadde bare tenkt at vi kanskje hadde litt dårlig råd, men jeg skjønner ikke hvorfor hun skulle tenke det...

 

HI

Skrevet

Det var ikke et spørsmål om dere ville heller ha pengegave ennklær til minsten når h*n er født da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...