Gå til innhold

Noen her som har hatt svangerskapskløe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det og hva hjelper? Begynner å bli passe desperat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg slet litt med det ja... Fant vel ikke ut noe som hjalp dessverre. Ubehagelig var det!

Skrevet

Hadde du fine leverprøver da?

HI

Skrevet

Jeg hadde, det hjalp å bade, så jeg satt timesvis i badekaret hver dag. Føler med deg.... :o/

Skrevet

HVITVASK hjelper :D

brukte opp et par flasker i hvert svangerskap og det lindrer fantastisk :D

ikke er det dyrt heller. bare å anbefale hvite laken på senga ellers ser de jo ikke ut etterpå lol

smørte meg inn hver kveld før jeg la meg og sov som en engel. eller smørte jeg meg spesliellt på bena innimellom om dagen om det ble for ille... ser jo litt dumt ut da, som om du har griset deg til med hvit vannmaling..., men så lenge det virker så :D

og jeg klødde meg med gaffel til jeg blødde i perioder så intenst var det....

Skrevet

Ok,men det klør jo på hele kroppen. Tilogmed i hodebunnen. Tror ikke en flaske rekker til hele kroppen, og iværtfall ikke hver dag. HUFF!

:-)

Hva med leverprøvene deres?

Skrevet

jeg hadde den farlige varianten av sv.kløe.Ble lagt inn på obs posten for gravide,og lå der i 4 dager,før legene bestemte at ungen skulle førløses ,den 5.dagen,med keisersnitt.Jeg hadde da prøvd alt av kremer og tabletter,men lever og galleverdiene steg i full fart.Jeg var da i uke 36.

Skrevet

ja desverre , og i begge mine svangerskap selv om de så fint lovte etter første at man bare får det i et....

For meg så hjalp ingenting før jeg fikk medisin for levern.

Og selv da var det plagsomt i perioder.

Jeg har arr på beina etter at jeg ikke klarte å la være å klø.

Eneste som kunne roe det ned når det var på det værste var å kjøle ned.

Sette beina i isvann, og bruke iskalde kluter.

Prøv at kroppen heller er litt kald enn varm da jo varmere du er jo mer klør du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...