blond Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Grateng med blomkål og skinke, gleder meg! Mannen lager middag i dag og jeg kommer til dekket bord!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 hjemmelaget lapskaus.
skorpionfruen Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Har familiebesøk fra sverige og de har ønsket kjøttkaker, norsk husmannskost. Så her blir et kjøttaker i brunsaus, potet, brokkoli og ertestuing. Hjemmelaget sjokolagemousse med jordbær og vanilje til dessert.
blond Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Tror du jeg fikk lyst på dessert nå? Det hørtes skummelt godt ut!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2009 Fikk du deg dessert Blond? Her hadde vi ovnstekt laks, ovnstekte grønnsaker, poteter og saus. Ingen dessert siden jeg slanker meg.
Jojo x3 Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Vi hadde kylling med smakfull saus, poteter og salat. Prøvde noe nytt og det var kjempegodt, alle var fornøyde. Imorgen skal jeg prøve pasta med spinat og litt til!
blond Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Ikke dessert, men brownies med vaniljeis til "kveldsmat". Klager ikke!
blond Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 I dag blir det restemat, har mye diverse i kjøleskapet som må spises snart, men hva det blir har jeg ikke tenkt på enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå