Gå til innhold

Middag idag? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha Fårikål idag....

Skrevet

I dag ble det pasta med skinke og grønnsaker i fløtesaus :-) Godt! Var så sulten, så jeg er ferdig med middagen nå!

Skrevet

Fløtesaus hørtes godt ut! :D Hvordan lager man det?

Her tror jeg det blir kylling med salat og ris, ikke særlig originalt, men mannen i huset er på researchtur i Drøbak, så det blir bare meg og lille Prompen til middag. Jeg tipper det står et fiskebolleglass og venter på han. Først står det vaffellaging for tur!

Men nå fikk jeg også lyst på fløtesaus med et eller annet.

Skrevet

idag blir det pannekaker!!!!!

deilig i et grusomt høst vær

Skrevet

Her blir det lapskaus.. :) Er en smule sliten, så blir ikke annet en poseblandingene^^ med litt kjøtt oppi.. hehe.. Enkelt, kjapt og greit.

Skrevet

I dag mandag blir det dobbeltpanert torsk (ungene elsker det, hjemmelagd altså), kokt potet, og råkostsalat av revet gulrot, salat, appelsin og rosiner (!). Lettrømme til, hvis jeg ikke gidder å lage saus (ungene er sååå glade i vanlig hvit saus...)

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus med raspet gulrot og stekt spekk!! Snaddermat :D

Skrevet

ååå Terese, hvis det banker på døra di nå så er det meg som prøver å invitere meg på middag hos deg 8-)

Skrevet

Lille prompen! Fantastisk kallenavn, det var dagens bonus-smil. Takk til husmus:)

Skrevet

Hos oss blir det kotteletter med poteter, grønnsaker og brun saus :o)

Skrevet

Tipsene kommer jo inn dem kan jeg se:)

I går ble det pasta carbonara med bacon og grønn asparges.

I dag hadde vi urtemarinert laks, med rømme, agurk og nypotet :):)

nam nam:)

Skrevet

Vi skulle egentlig lage hjemmelaget pizza..men endte opp med og spise juletalerken og pinnekjøtt på ikea:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...