TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Vi skal ha Fårikål idag....
2010 Mammaen Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 I dag ble det pasta med skinke og grønnsaker i fløtesaus :-) Godt! Var så sulten, så jeg er ferdig med middagen nå!
husmus &2 Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Fløtesaus hørtes godt ut! Hvordan lager man det? Her tror jeg det blir kylling med salat og ris, ikke særlig originalt, men mannen i huset er på researchtur i Drøbak, så det blir bare meg og lille Prompen til middag. Jeg tipper det står et fiskebolleglass og venter på han. Først står det vaffellaging for tur! Men nå fikk jeg også lyst på fløtesaus med et eller annet.
ida87_thea_andrine Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 idag blir det pannekaker!!!!! deilig i et grusomt høst vær
*LillaMeg* Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Her blir det lapskaus.. Er en smule sliten, så blir ikke annet en poseblandingene^^ med litt kjøtt oppi.. hehe.. Enkelt, kjapt og greit.
ayaah Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 I dag mandag blir det dobbeltpanert torsk (ungene elsker det, hjemmelagd altså), kokt potet, og råkostsalat av revet gulrot, salat, appelsin og rosiner (!). Lettrømme til, hvis jeg ikke gidder å lage saus (ungene er sååå glade i vanlig hvit saus...)
Terese med to jenter Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Fiskeboller i hvit saus med raspet gulrot og stekt spekk!! Snaddermat
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 ååå Terese, hvis det banker på døra di nå så er det meg som prøver å invitere meg på middag hos deg 8-)
Vildemamma Skrevet 2. november 2009 #11 Skrevet 2. november 2009 Lille prompen! Fantastisk kallenavn, det var dagens bonus-smil. Takk til husmus:)
Lilleleen Skrevet 2. november 2009 #12 Skrevet 2. november 2009 Hos oss blir det kotteletter med poteter, grønnsaker og brun saus )
Sommerfugl82 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. november 2009 Tipsene kommer jo inn dem kan jeg se:) I går ble det pasta carbonara med bacon og grønn asparges. I dag hadde vi urtemarinert laks, med rømme, agurk og nypotet :) nam nam:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 2. november 2009 #15 Skrevet 2. november 2009 Vi skulle egentlig lage hjemmelaget pizza..men endte opp med og spise juletalerken og pinnekjøtt på ikea:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå