Gjest Tale30 Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Nei takk, men kanskje han kan bysse jenta i søvn igjen etter å ha vekket henne med den skrikende vekkerklokka? PS Hun våknet ikke, prøvde bare å være dramatisk..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Også sa du NEI??? Nei makan til mangel på ønske om kunnskap altså ;-)
Gjest Tale30 Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Der fikk han komme inn til den 85 år gamle, syke naboen ja. Jaja, sikkert kjekt med selskap. Gleder meg til jenta våkner så jeg får tatt oss med ut i frisk luft, siden jeg har oversikt over hvem naboen får besøk av mener jeg.
Gjest Tale30 Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Jeg skulle kanskje latt ham komme inn og gitt ham et gratis og kortfattet foredrag over hovedlinjene i min Hovedoppgave i Religionsvitenskap
Gjest Tale30 Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Tor fikk ikke komme lengre enn callinganlegget. Jeg klarte å motstå fristelsen til å kikke gjennom kikkehullet når han skulle inn til naboen. Der gikk grensa på en måte
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Jeg ville sagt "Neimen TOR! Så hyggelig at du er oppkalt etter en virkelig gud. Hvordan går det med din berømte navnebror?"
Gjest Tale30 Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Haha, den hadde gjort seg. Men stakkars Tor, det er jo frostig ute og han gjør jo virkelig en innsats for det han tror på. Men det er likevel like irriterende som isbilen som ringer med den bjella si like etter at barnet har lagt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå