Gå til innhold

Jeg har Termin 28 nov. Flere med samme termindato? Og hvor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Drammen her.

 

Hadde vært gøy om dere meldte dere på her, så kan vi se hvordan det går med hverandre - og når vi føder.

 

Er førstegangsfødende og har innstilt meg på å gå over dato med inntil 14 dager, da mamma gikk 11 dager over med meg.

 

Men krabaten er aktiv og har ligget med hodet ned 1 mnd nå, så kanskje h*n vil ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 29 november ;) Menstermin 28 november.

 

Er også førstegangsfødende, men hååååååper i det lengste at jeg får en novemberbaby :) D hadde vært den beste julegaven! Hehe

 

Min krabat er også aktiv, men ligger IKKE med hodet ned. Eller det vil si at han gjør det også av og til. Han har det de kaller for ustabilt leie og snurrer rundt inni der så det er ikke godt å si hvordan han ligger. Skal på ultralyd i morgen for å sjekke leie og ta vekstestimering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28.november etter UL og 24. etter mens.. Er 2.gangs og gikk 13 dager over sist. Men jeg håper og tror at jeg slipper det denne gangen. Vil ikke ha baby i desember!!

Venter en gutt og han har nok festet seg allerede med hodet godt plantet i bekkenet.

 

Lykke til. Blir spennende med oppdateringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har menstermin 14, men termin 28 nov. Har mensterminen noe å si? Jeg har litt ustabil mens, så jeg har ikke tenkt noe over den første terminen der... har bare gått ut fra Ultralydterminen.

 

Har ikke festet seg ennå. Har det noe å si for om at den kan komme fortere/senere ut? : )

 

- Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

jeg har termin 27.november.

 

gikk 1 dag over med jenta mi.

 

nå skal jeg føde FØR termin :)

 

hodet ikke helt festet, men han har ligget nedover en mnd nå.

 

skal føde hjemme.

 

hvis ikke alt går etter planen så skal jeg til lillehammer sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte nesten på navnet ditt at du var fra Bergen. Groen. :)

 

Siste uke på jobb, deilig. Gleder meg til å kunne sove ut.

 

Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har menstermin 28. og ultralydtermin 27. november. Håper han komme litt før da, for han blir visst større enn jenta mi som veide 4350... Og jeg skal føde på Sørlandets sykehus i Kristiansand : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...