Misti Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 jenta mi på 4 måneder sliter så men øynene. har gjort det lenge, over en måned men det er så til og fra. Noen dager er det fint mens andre dager er det ille. hun er rødt rundt øye, på øyelukket og under. inne på øyet så ser man at det er kjempe fuktig, ser ut som en dam på øyet hennes, masse gult gugg noen ganger, men øyet blir aldri igjen klistra og jeg vet ikke om hun er rød på det hvite, er så vanskelig og se. skal også sies at hun er vært av og på forkjøla den siste månede og masse tett i nesen. er dette no og dra til legen med ?
Ole`s mamma Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Om det er gult er jo dette puss og da ville jeg absolutt gått til legen .
Misti Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 ja, når det våte som ser ut som en dam inne på øyet på en måte kommer ut er dette gult gugg.. men det liksom ikke som ved en øyekatar der øyet blir klistra igjen.
bondeknøl Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Hvis det ikke er rødt på hvitøye så er det mest sannsynlig tette tårekanaler. selvom det høres veldig dumt ut at det er tette tårekanaler når det er så bløtt, er det faktisk veldig vanlig.. rare greier. men jeg ville dratt til legen og tatt ei prøve av øyet for sikkerhetskyld. håper det var litt hjelp i det.. prøv saltvann og skyll innimellom!
Misti Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 Ja jeg skyller med øyevann... det er så vanskelig og se om det er rødt på det hvite for det er så lite hvitt i de små øynene. får ringe legen og sjekke..
Gjest Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 bruker å være litt sånn røde striper, eller mere rødt ved øyebetennelse. Men guggen og sånt høres ut som det er det. Og er det isåfall øyebetennelse så kan du dryppe morsmelk flere ganger for dagen i øyet. Da vil det gå over iløpet av noen dager. Er hun plaget med at det kommer tilbake, så kan du fortsette å dryppe 1 gang for dag forbyggende. Jeg har vært kjempeplaget med øyebetennelse. men når jeg fikk førstemann så fikk jeg rådet om MM, og det funker som fy.
Misti Skrevet 1. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2009 ok., jeg ammer ikke så jeg får høre med legen. hun er så rød rundt æynene og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå