Gå til innhold

Helvetes nabounger og deres idiotforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte nettopp en mor som skjelte meg ut og truet med anmeldelse fordi katten min hadde klort sønnen hennes.

"Jaha", sier jeg. "Og sønnen din han gjorde ingenting?" Hun skriker ut at sønnen hennes blør på kinnet og at den jævla katta burde avlives straks. Sønnen hennes har ikke gjort noe gale!

"Så da var det kanskje ikke han jeg så rett utenfor her som hepset og dro i katten da??"

Hun slenger på røret. Klask!

Jævla idiot foreldre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kattedamer er det sjukeste som finnes....

Skrevet

Jeg er ganske frisk jeg selv om jeg har katt;)

Blir bare så grenseløst irritert på idiotforeldre!

Skrevet

Hehe, den var drøy :) Hva noen foreldre får seg til. Opplevde engang at en vilt fremmed unge visste fingeren til meg på butikken, og reagerte i sjokk med å riste på hodet og gå videre. Etter meg kommer mora og spørr hva jeg har gjort ungen hennes, fortelte hva som hadde det skjedd og det trudde hun ikke på at hennes unge kunne gjøre :P

Skrevet

Kattedamer?? Herregud, jeg kan da godt forstå at katten fikka til ungen vis ungen plaget den!! Jeg synest ikke sund på ungen en plass, den må på en eller annen måte lære å ikke plage dyr hvis foreldrene ikke klarer å lære den det!!

Skrevet

Høres ikke frisk ut i mine ører..

Ikke helt normalt å si helvetes unger osv. Ville du likt at dine unger ble omtalt som helvetes unger? Hvo gammel var denne nabogutten da?

Skrevet

Den ungen kommer sikkert til å bli en skikkelig pøbel!

Skrevet

Han er gammel nok til å vite at man ikke skal plage dyr og at man ikke skal lyve

Skrevet

Drittunger som plager dyr får som fortjent

Skrevet

haha la henne anmelde deg du, så får hun se hvor langt hun kommer ;)

Skrevet

Katter er skadedyr og skulle vært avlivet hvis de kom i nærheten av tettbebyggelse!

Skrevet

hehe... noen foreldre har bare skylapper, og poden er en engel, sant?;)

Jentungen her har fått grei beskjed om at katten har full rett til å forsvare seg om hun ikke er snill med den. Da får hun ikke komme til meg og få trøst for klorene han deler ut;) Hun er skolejente, så dette forstår hun.

Skrevet

Dette gjelder vel alle dyr. Det er så mange foreldre som ikke lærer barna sine å ha respekt for dyr!

Å når dyret har fått nok og sier i fra ja da skal de avlives.

Det er så latterlig!

Skrevet

Pføyt! Min katt er verdens beste katt. Så det så :D

Skrevet

Kan dessverre komme langt. Bare se på Odin saken. Bare at det er hund det da. Hunden dyttet til gutten som hadde gått inn på eiendommen der hunden stod og den må avlives. Sykt

Skrevet

De fleste barn skjønner nok den;) Bortsett fra denne ungen og hans mamma da...

Skrevet

Trur de fleste vet at ikke alle dyr er trygge på vilt fremmede skal komme helt innpå de og løfte på de osv.

Har ikke katt selv, men det sier seg jo selv. Om en unge blir klort når han hepser og løfter på fremmede katter, så er det jo synd for han, men det burde være en en lærdom han tar med seg videre.

Ikke bry deg om de HI, var direkte tåpelig å true med å anmelde dere pga av den episdoden. Hadde det vært en hund som var løs så hadde jeg forstått det, men ikke en katt..

Skrevet

Haha...det vil alltid være foreldre som ikke evner å se sine egne barn i et annet lys..... Gud forby at de skulle være rota til noe vondt;)

Skrevet

Nå er det litt andre regler for hunder enn for katter. Jeg har hund også og det er ALLTID mitt ansvar å påse at ingen kommer nær hunden, plager den eller at hunden plager andre når det står i løpestreng i min hage.

Og jeg lar ALDRI hunden være ute alene da det bor mange barn her som kanskje ikke alltid skjønner dette med hunder. Og jeg har ingen problemer med det.

Skrevet

Hahahaha herregud - overbeskyttende foreldre;) Da har forhåpentligvis gutten hennes lært noe nytt - ikke plage katter!

Tenker meg de får en god latter på politistasjonen når den anmeldelsen tikker inn;)

Skrevet

Forhåpentligvis så roer hun seg litt ned og lar det være.

Glemte å si at hun burde kanskje tatt med sønnen for å få en stivkrampesprøyte, men jeg regner med at skjønner det selv. Gidder ikke ringe henne tilbake

Skrevet

Måten denne moren håndterte saken på, og det faktum at hun mener at katten nå skal avlives gir vel en liten pekepinn på hvorfor barennes ikke har bedre vett enn til å dra en fremmed katt i halen.

Min datter på 10 mnd har lært seg at halen og ørene på katten er forbudt område, så det kan ikke være sååå vanskelig.

Skrevet

Barnet hennes skulle det stå.

Det er en eller annen knapp på denne maskina som gjør at markøren flytter seg hele tiden, så jeg blir sittende og skrive et annet sted i teksten enn ment. Jeg er ikke touch ekspert. Sikkert den hersens katta som har tråkket på tastaturet ;)

Skrevet

Haha, det er alltid katten sin feil :D

Han er forresten inne nå og kan ikke plage flere barn i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...