mor_til_Kristoffer Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 jeg og noen kompiser startet et nytt firma i august, og som alle firma med respekt for seg selv, må vi jo selvsagt ha julebord. Jeg har invitert, ansatte, innleide og investorer og tilsammen kan vi bli 26 personer. Jeg har leid et lokale (som nå er selskapslokale, og som før var et fjøs). For at det ikke skal bli altfor dyrt har jeg bestilt gryterett til middag (stroganov) og is med bjørnebær til dessert. Men jeg tenker at litt utover kvelden bør vi vel ha kaffe og kaker? Er det noen som har en god oppskrift som de anbefaler? (uten sjokolade). Trenger ikke å være til 26 personer da kona til den ene kompisen min har tilbudt seg å bake en også. Noen med gode tips?
Ole`s mamma Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Hei, Ville kanskje heller servert koldtbord til julebord. Synes kanskje gryterett ikke er passende. Bare min mening, ikke vondt ment. Til dessert ville jeg laget hvitdame, det spiser vel de fleste til kaffe og cognac.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå