Gå til innhold

Tips til produkter mot vinterstatisk hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så "fint" hår at ingenting skal til før det løfter seg som en glorie når vinterluften inne blir tørr nok. Bruker til vanlig ikke mye produkter i håret, men er villig hvis det hjelper bare det ikke gjør håret fett og ekkelt.

Tips anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den grønne fra redken. Shampo og balsam, holder ikke bare med shampoen.

Jeg er tom og holder på å bli GAL av statisk hår!

Skrevet

Nå er jeg totalt avhengig av sjampoen min fra Kerastase ettersom jeg ikke tåler alt som er på markedet. Kan derimot putte andre ting av hårprodukter inn uten at det gir reaksjoner. Men er balsam et virkemiddel mot statisk hår, i så fall, uansett balsam?

Skrevet

Jeg syns alle balsamer hjelper mot statisk hår. Når du allerede bruker sjampo fra frisør, så vil jeg anbefale deg å velge en balsam av samme merke, så vet du at du får noe du tåler. Jeg trenger ikke å bruke balsam helt hver gang jeg vasker håret, men bruker det ca annenhver gang eller noe. Hvis du har langt hår trenger du ikke å ha balsam i alt håret, bare det som "henger ned", i hårbunnen er det uansett bare tull å ha balsam.

Skrevet

jeg synes det er kun den grønne balsamen fra redken som fungerer. Ingen butikk balsam temmer mitt statiske hår hvertfall =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...