Gå til innhold

Noen her som bruker mobilen til chat og facebook....(feks) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hva slags mobil har dere da?

Jeg skal ha ny telefon, og mine krav er at den har W LAN og er grei til å chatte og bruke på nettet. Selvfølgelig må den også tilfredstille de vanlige kravene om ok kamera (min 5 mp) og at den ellers er grei å bruke :-)

Noen med eraringer og/eller forslag.. :-) ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og den funker bra til det bruket..? ;-)

Skrevet

Jeg har Iphone og bruker den til facebook og mail.

Knall telefon. Bruker også ipoden og har docing til den, heilt supert. Kan anbefales på det sterkeste. Den har ikke 5mp kamera, men tar veldig gode bilder for det.

Skrevet

Jeg har ikke brukt den til chat da, men bruker den mye til facebook og mail osv... og den funker supert til det, når man er på internett så kan man legge telefonen på siden liksom, sånn at du får sidevisning isteden for stående visning vis du skjønner, den har stor skjerm så den er veldig god å bruke til internett...

Så er det jo 8mpx kamera som er supert!

Skrevet

Tusen takk for svar... begge to :-)

Jeg har kikket litt på w995. Det er jo skyvetelefon... og det liker jeg :-)

Ikke så begeistret for iphone.... Er generelt ikke så glad i touchskjerm... Har hatt det på en telefon og der funka det dårlig.. så drar med meg de dårlige erfaringene..hehe.... :-)

Skal sjekke ut begge litt nøyere... :-)

Om flere har tips... så er jeg fortsatt takknemlig.... :-)

Skrevet

Jeg leser mail på iphone og oppdaterer/leser twitter.

Skrevet

Må bare få si at touchskjermen på iphone er super. Var heller ikke stor fan av touch, men synes det er helt supert nå.

Søsteren min har Nokia med touch og den kan ikke samenlignes med iphone, den er særdelis knotete og tung og trykke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...