Emma&Adrian Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Spiser tran,og b vitaminer,men alikevel så knekker de,og fliser seg opp. Hva kan man gjøre??
Emma&Adrian Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 Gjør det,men alikevel blir de stygge.
Ole`s mamma Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 jeg har kjøpt en fantastisk neglekrem som jeg smører på neglene, de blir sterke og lange, smøres på hver kveld på sengen. Jeg har hatt korte negler i alle år, men denne kremen er fantastsk. Desverre får du bare kjøpt den i utlandet, men jeg kan sende deg en tube om du ønsker. Denne er for god til å være sann.
Ole`s mamma Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Ingenting, du kan få den av meg. Jeg har to stk og skal snart reise dit igjen. Bare gi meg en tilbakemelding etterpå om den funket
Emma&Adrian Skrevet 1. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2009 Da sier jeg ja takk til det! Snill du er Sender adressen min på pm til deg. Nå er jeg spent altså,hadde vært så gøy om neglene mine endelig kunne bli finere!
Ole`s mamma Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Er kjempegod, skal sende den i morgen.
Emma&Adrian Skrevet 1. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2009 Skal gi tilbakemelding ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå