Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Herreguuuud så irriterende. Når jeg er kvalm spiller han kvalm. Når jeg er trøtt spiller han trøtt. Når jeg har vondt i ryggen, hofteneog skambenet har han alle ovennevnte s ymptomer.Resultatet blir at jeg må gjøre alt her uansett hvor dårlig jeg er, inkludert å ta med av en treåring som ikke er i nærheten av å forstå at jeg er dårlig og tåler mindre enn vanligvis. Har lyst til å tuppe ham ut, men han er vel for kvalm til å dra noensteder. Sånn har han vært siden jeg begynte å kjenne på kroppen at jeg var gravid for noen uker siden. Jeg har spurt han om han også er gravid men han kaller meg bare dum. What to do???
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Dere er nok litt sytete begge to tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jo, takk, for det er jo for mye å forvente at den andre voksne i huset letter på ræva innimellom.... HI
bunnie Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 er kanskje litt vanskelig for han å forstå situasjonen din, og det er jo helt umilig for han å vite hvordan det er å gå gravid. Noen menn kan jo bli litt sånn her "barnslige", min har også vært det til tider.. men det går nok over, bare vær tålmodig. Kanskje det hjelper på savngerkapskurs eller legebesøk. når han innser at du er GRAVID og det er til tider litt tungt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Sett opp en arbeidsfordelingsliste da vel...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Hehe, man kan jo ikke forvente å få støtte her inne hos ulvene. Selvfølgelig synes de at den gravide skal gøre alt av husarbeid, og ta seg av barna - skal ikke overvbelaste mannen vet du
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 DEtte er feil måte å behandle en gravid kvinne på! Hvis han ikke gidder å respektere deg og gjør nesten narr av deg så hadde jeg faktisk snakket med legen eller noen andre i familien kanskje???? Si at du ikke orker sånt, det er totalt uakseptabelt, fint om noen andre hadde nevnt det for ham- at han behandlir sin kvinne litt stygt. Poenget er at han skal forstå at det er på alvor og slik kan han ikke gjøre. Føler med deg, HI.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Skjønner deg faktisk ganske godt. Jeg er 100 % sykemledt og sover bort kvalmen det meste av dagen. Jeg har ikke vondt, bare sinnsykt ubehag. Jeg opplever også sånne "du er lat"-stikk ganske så ofte. Hater det! Skulle gjerne gjort masse jeg, men jeg er ikke mye til kone å skryte av akkurat nå, innrømmer det. Mannen min hadde bl.a. avtalt middag med sine foreldre neste helg. Spurte om han skjønte at han måtte dra alene, og det gjorde han ikke. Tror ikke han skjønner hvor dårlig jeg egentlig er..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 uansett hvor stort ubehag du har klarer du å ta deg sammen en times tid. gravivitiet er ikke en sykdom- sjerpings
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Å blabla. Det er vel strengt tatt ingen sykdom men det er definitivt en potesielt livstruende tilstand. Det finnes vanvittige forskjeller på kvinners form i en graviditet. Ikke sitt på din høye hest og tro at alles svangerskap er likt ditt. Dessuten heter det skjerpings, hvis du først skal skrive et ikke-ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå