M@msen Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg ble sjekket om at var som det skulle der nede etter fødselen!!! Også satt jeg inn hormon spiral!!!
minimee->Trym Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Stingene blir sjekket samt samtale om prevansjon. Fikk minipiller som ikke fungerte så bra ettersom jeg er gravid igjen og får to små med 15mnd mellomrom! He he... Selv om det ikke var planlagt blir dette en artig utfordring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå