Gå til innhold

jeg har en jojo vekt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ha alltid kunne fly opp å ned i vekt (mellom en viss grense, så det tar ikke helt av). Vil jeg ned 5kg så spiser jeg bare sunt og holder meg aktiv hele tiden så er det gjort på 1-2-3.. Det er nesten skremmende lett.

Jeg har aldri hatt problemer med kroppen og somregel alltid vert fornøyd med vekta. Når jeg ser hvor mange som sliter, så har jeg det utrolig godt.

Men nå er jeg gravid, og jeg har da selfølgelig lagt på meg litt, og det er jo bra. Jeg har roet ned treningen min en del, og fester ikke lenger. Ellers spiser jeg så og si det samme som før jeg ble gravid. Igår var jeg på shopping fra kl 3-4 til kl 6, mye gåing. Så var jeg med en venninne på byn etterpå og dermed også mye bevegelse. Nå har jeg plutselig gått ned 3-4 kg!!

Det er vel ikke helt bra?? Redd for lillemann jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du spiser og drikker variert og nok, tror jeg det går bra. :) aktivitet er også viktig, og ihvertfall deg jeg erfarer nå, er at kroppen sier ifra ganske fort når man er sliten og trenger hvile. Er selv i 12 uke, og var ute på byen å går, danset salsa osv.. Og tidligere kunne jeg feste til solen sto opp, men i går begynt jeg og gjespe ved to-tiden. så da dro jeg hjem. Føler kroppen min sier ifra ganske bra. Og fra jeg ble gravid har vekten min gått sånn her: 46kg, så 52 kg, så 48 kg igjen. :P og legen sa at sånn kan det være i starten.

Skrevet

Men jeg er i uke 29+3, så jeg trodde kansje det var litt anerledes da en i starten?

Jeg veier vanligvis 55kg, sist jeg var hos jordmor (onsdag som var) veide jeg 65kg, nå er jeg nede i 62-63kg.

HI

Skrevet

Jeg vil ikke tro det er noe galt, hvis det bare er sånn over natten. men fortsetter du å rase 2-3 kg ned i vekt for hver dag hadde jeg nok pratet med legen min. :)

Skrevet

Det som bekymrer meg er jo at jeg går så fort ned i vekt.. Har fått beskjed om at jeg har god forbrenning... Men uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...