❤lille stjerne❤ Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg har holdt av en Trolldress som jeg kan få billig, men må bestemme meg til i morgen. Dressen er veldig fin og jeg liker den godt. passer flott til jenta mi. Det eneste jeg lurer litt på er at jeg mener å ha hørt noe om at den ikke er så vanntett. Hva synes dere som har erfaring med Trolldressen? Er den bra og er det en god dress for en 2-3 åring? Jeg har hittil bare hatt Reima til jenta mi og har vært veldig fornøyd, så det er fristende å fortsette med Reima, men nå er det altså det at jeg kan få denne Trolldressen til en veldig god pris.
erteposen + 4 Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Den og reima kommer oftes best ut i test på vanntetthet, og vi har god erfaring med den. En brukt dress må impregneres, og det kommer også an om den har blitt puttet i tørkeskap. Jeg har brukt samme troll dress til tre gutter.
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 Takk for svar! Da blir det nok en Troll her. Den er ikke brukt, helt ny så da skal det vel være trygt ang tørkeskap osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå