Gå til innhold

Har babyen min anfall??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte kjennes det ut som at babyen har et slags anfall inni magen. Og den nærmest rister...både babyen og magen.

Fler som har opplevd dette?

Begynner da nesten å bli engstelig....

Er i uke 40 nå, men merket det en stund..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare babyen som tisser. Ifølge jordmoren min,så drikker den fostervann og tisser og koser seg;-) Babyen vår tisser kl 09 og 21 hver dag,litt moro egentlig

Skrevet

Har du ikke sett små nyfødte babyer som liksom grøsser seg når de tisser? Det er bare det babyen din gjør:)

Skrevet

hehe, så morro :) Jeg har selv lurt på hva babyen egentlig holder på med, blir skikkelig jordskjelv innimellom jo..

Skrevet

Da fikk jeg svar på det jeg også,,, har det jeg å og har tenkt på all verdens ting...

Skrevet

Her er det vist flere teorier :)

Min jm sier det er at ungen får "ristninger" når han sover. Min mann får disse rykkene noen ganger når han sover, så jeg skjønner hva hun mener (var ikke så god på å forklare det selv.. :) )

Men om det stemmer eller at det er tissing har jeg ingen aning om, det er hvertfall helt normalt vist :)

Skrevet

Men det varierer så veldig.

Noen dgr kjenner jeg det ikke. Andre dgr kan det være 3-5 ganger..

Men godt det bare er en bagatell da..

Skrevet

Å, er ristninger at han tisser? hehe, har lurt litt på dette selv, og redd jeg har fått en epileptisk baby eller noe slikt. Da ser det kanskje ut som han er normal likevel;-)

Skrevet

Hihi, jeg måtte spørre jm om det var spasmer eller lig... : Jm lo godt da, jeg satt jo med et lite smil i ansiktet også når jeg sa det;) men det viste seg at han var i tipp topp form, og overlykkelig for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...