tante grusom master of law Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Det er en svensk sommerhit. Litt av teksten: vad har du gjort med mig? Situationen är så sjuk.... Den var med på x-faktor i fredags....
chill+enda en til Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Veronica Maggio heter hun som synger. Måndagsbarn heter vel låte såvidt jeg husker.
tante grusom master of law Skrevet 1. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2009 Tusen takk!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå