Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Har en teori om at idealvekten er som følgende: Slank kroppsbygning: høyde - 110 Medium kroppsbygning: høyde - 105 Kraftig kroppsbygning: høyde - 100 Dette blir jo sånn ca, folk er jo forskjellige..Pluss/minus 10%. Stemmer ikke dette forholdsvis bra på de fleste?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Og tallene bak er? Kilo, centimeter, meter, liter, antall bokstaver i setningen??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Jeg synes det er hver enkeltes trivselsvekt som betyr noe, ikke idealvekta :-) At du trives med din egen vekt er det eneste som er viktig!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Ja, men dette vil jo være en sunn vekt også.. selvsagt skal en trivest med sin egen vekt også.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Faktisk er idealvekten den vekten en virkelig trives med, og som ikke skaper helsevansker. En kan ikke sette faste tall, og så må folk streve for å holde det de TROR er deres idealvekt. Kroppen min ser ut til å være innstilt på ca 60 kg, og dette er den vekten jeg "kommer tilbake til" både etter svangerskap og om jeg av en eller annen grunn har rast ned i vekt. Til slutt blir jeg uansett liggende på rundt 60 kg uten at jeg kjemper på noen måte for det. At dette stemmer noenlunde med dine tanker om det, er nok bare litt tilfeldig.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Det var selvsagt kilometer, dah:) Høyde - minus centimeter
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Stemmer på meg, slank kroppsbygning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå