bunnie Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Hei alle sammen:) Jeg synes det er så utrolig mange frekke kommentarer her på debattene.. Noen er direkte frekke, mens andre "kun" litt hensynsløse. Og HELT klart, man skal være ærlig, men tenk det er ett mennekse med følelser og bekymringer som sitter på andre siden der og spør om noe... Vi kan ta litt hensyn, og fortelle det vi mener uten å kalle hverandre så mye stygt. som det er mye av her... Folk er faktisk ikke helt dumme i hodet, eller psyksisk syke, fordi de har andre meninger eller lurer på noe du synes er en selvfølge.! Og ihvertfall slutt og misbruk anonym-nicket for å kalle andre feite, gamle tanter eller syke i hodet... Men såklart, man kan bli sinte/provoserte her inne, men pass litt på munnen, mye unødvendig her.! Forventer ingen svar på dette, bare så meldingene her... Er helt ny da, så føler meg ikke truffet, ennå.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Ja, en lærer fort å passe på anonymknappen;) Dette er faktisk grunnen til at jeg tidlig valgte å kun være anonym. Jeg svarer ikke på forum hvor en ikke kan være anonym lenger. Og noen av brukerne er alltid med nick, eller hvertfall såpass at de blir "gjenkjent". Og da er gribbene der med en gang en gjør en miss. Akkurat som om de VIL at en skal tabbe seg ut, og venter på øyeblikket det skjer. Jeg har samme tankene som deg; en bør tenke over at en virkelig kan såre noen, og en bør svare skikkelig. Jeg har aldri opplevd et forum med kvaliteter som dette. Alle andre jeg har vært innom har en helt annen tone. Men det er jo litt gøy her til tider også, da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå