Minimo <3 Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 I natt har min mann vært ute på byn og kost seg gløgg i hjel, mens jeg sitter hjemme gravid og ikke kan gjøre noe! Helt greit! Men meg og min mann er sånn at vi alltid snoker i tlf til hverandre, for det syns vi begge er helt greit.. har liksom ingenting å skjule! HELT TIL I NATT! Han ligger å purker og sover i sengen sin, kastet fra seg klærene i gangen og i yttergangen og lagt fra seg tlf i gangen.. selvfølgelig så snoker jeg på tlf hans! OG HVA FINNER JEG? Han har selvfølgelig slettet innboksen på tlf sin, men ikke ut boksen! Der har han ca 10-15 meld der det står til en annen jente at hun er så deilig og sexy og nydelig og han skulle ønske han hadde bedre kontakt med henne og fra no av skal han sende meld til henne hver dag! Hun var jo bare helt fantastisk selvfølgelig! Jeg ble helt knust og konfronterte det med han med gråt i stemmen! Han sa bare at det var ment som kødd! MEN HVORFOR I HELVETE SKRIVE DET I DET HELE TATT! Jeg er helt knust og vil bare vekk! Han bare snudde seg vekk og sovnet igjen! Jeg ble så forbanna, så jeg smelte i gjen døren og gikk! Tok meg en lang tur og hylte i tlf til min beste vennine! Så kom jeg hjem.. da var han stått opp og satt i sofaen! Jeg gikk rundtom og ryddet, før jeg satte meg ned og sa vi måtte snakke om det! Jeg grein og grein og grein! Var så forbanna og såret! Sa at dette er helt uakseptabelt og han kan bare glemme å gå på byn på en stund og han kan hvertfall glemme å ha så god kontakt med den venninen som han hadde lyst til! og hvis han VÅGER å gjøre det igjen, så er det det siste han ser til meg! for det er nemlig ikke første gangen! men uansett!! Jeg tror han ble litt freakt out! Men hva ville du gjort! Ville ikke høre noe om å forlate han!!!!
Tabitha Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Ja hva kan man gjøre, mer enn det du har gjort? Hvis det hadde vært meg: Tror nok jeg ville ha flyttet ut av ektesenga en periode, inn på et gjesterom eller til stua. Ville nok også illustrert mitt raseri med å helle ut alkoholen hans eller andre ting han var glad i :--/ Så må jeg jo bare si hvor lavmåls det er å gjøre slikt mot sin gravide kone. Han hadde nok ikke trodd at du skulle få vite om det, men talentløst å ikke slette Utboksen. Virker ikke som om forholdet hans er så veldig alvorlig, men veldig kritikkverdig er det jo, og det kan/kunne fort utvikle seg.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 fy fan! ja vis du ikke har tenkt å gå i fra han får du værtfall vise han at d hær e alvor. å det e han som flytter ut av ektesenga. å han kan je sæ fan i nå mere festing framover,vis han ikke e til å stole på kan han holde ræva si hjemme!
M-Linn Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 uff, jeg føler med deg. Virkelig!!! vet ikke helt hvilket råd jeg kan gi deg, men det er bare du som "vet" om han er til å stole på eller ikke.... en ting jeg iallefall vet,LA HAN IKKE SLIPPE UNNA LETT!!!!
HippieChic Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 oi.. her har jeg mest lyst å si det du ikke har lyst å høre.. ;-) Men ihvertfall, HAN kan få sove på sofan noen dager. UTEN mobilen!! Slette nummeret til denne venninnen såklart, og ikke få gå ut med kompiser på en stund. Han må virkelig vise at han er verdt en som deg Når det er sagt, velger du å tilgi han.. så må du huske at du har tilgitt og ikke komme dragende med denne situasjonen hver gang dere krangler... For da blir forholdet aldri bedre.. velvel, håper han tar til fornuft og dere finner ut av ting. Lykke til!
stinemin med tvillinger Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg kjenner jeg blir livsfarlig bare av å lese det du har skrevet. Han der kan du nok ikke stole mye på, jeg hadde flytta ut noen dager i protest, skremt han litt.. også hadde jeg fått tak i den jenta og hørt med henne hva som foregår. fy faen MANNFOLK!!!!!!!!!!!!!!!!
Minimo <3 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2009 No harvi snakket skikkelig masse sammen om alt dette! Jeg har til og med snakket med dem det gjelder! Så no ar alt utav verden! Heldigvis!!! Fant ut at boderen og bestekompisen var det det gjalt! de hadde sendt bilder av seg selv, skikkelig mongobilder og tulle bilder fra hennes tlf! og min mann hadde svart med bare tull! men alt dette ble jo misforstått siden han hadde slettet innboksen! Lover dere! Jeg fikk en skikkelig deprimert byge på jobben igår pga dette! jeg måtte bare få det ut av verden, så meg og min mann hadde en skikkelig alvorsprat og snakket skikkelig ut om det! og han skal aldri tulle sånn igjen! for det har jeg gitt grei beskjed om! men jeg var helt ødelagt, for der og da kunne han like gjerne vært utro! men heldigvis hadde det ingenting med saken å gjøre! men no er alt utav verden takk for svar hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå