Gå til innhold

:/

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er slik :

Jeg har prøvd å bli gravid med samboer i OVER 2 år...

Jeg har vært deppa i det siste - og forholdet er ikke lengre det samme.

Både på fredag og igår tok jeg meg en fest (drakk meg ikke dritings,men godt på an...) og så skulle jeg se i kalenderen når jeg venter mensen... IDAG!!!!!:o Ingen murringer,kjenner ingen tegn til at tanta skal komme :o !!!!!!!!!!

Bør jeg ta en test ? har en CB digital liggende - men vet ikke om jeg tør å ta den.. Har hatt litt uregelmessig mens , men den kommer alt ifra dag 24-29 - er på dag 29 i dag da... :/

Har vel ødelagt alt å - siden jeg har vært ute... :/

Forholdet er rævva for tida , vi prater ikke sammen , og han stoler mer på sine venninner enn på meg... OG nei - har ikke gjort noe galt på de årene vi har vært sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg for at du har ødelagt alt pga du har tatt deg en fest.. Det er det veldig mange som har gjort før de fikk vite at de var gravide. Er det meningen at du skal beholde, så sitter den uansett :-)

Jeg ville kanskje ha ventet et par dager å sett om mensen kom, men forstår deg godt dersom du ikke klarer å vente.

Lykke til, håper den lille spiren sitter denne gangen :-)

Skrevet

Tusen takk for ett kjempefint svar :D jeg skal nok vente litt m testen :D

Skrevet

men du...skal dere virkelig få barn sammen,da? Hvis forholdet skarnter?? Tenk deg godt om.. lykke til!!

Skrevet

Jeg er usikker men om jeg var gravid nå ville jeg beholdt samme hva. Ting ordner seg alltid på den ene eller andre måten - slik må man bare tenke...

HI

Skrevet

Mange barn er laget i fylla;)

Og en god del uplanlagte barn har "vært med på fest" tidlig i svangerskapet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...