3 søte små Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Eline og Elias? Hva synes dere? Takk for svar!!
bunnie Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Ja, søte lette navn. Ganske "tidløse" også.
Gjest Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Som jeg skrev på Navnedebatten, synes jeg du skal beholde vakre Eline, men finne et alternativt guttenavn, synes de blir for like.
petite fleur Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Navnene er kjempefine, men personlig ville jeg ikke valgt så like navn på tvillinger :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 fine navn. jeg bare er litt usikker på om Elias noen gang vil bli noe annet en en båt
Gjest Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Begge navnene er fine, men syntes de blir for like.
Mille** Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Fine navn, men ville ikke valgt så like navn på tvillinger, eller søsken for den del. Ville valgt navn som ikke klinger så godt sammen at det høres ut som en person. F.eks Eline og Håkon. Eller Elias og Johanne. ) Man blir fort tatt for å være en og samme når man er tvillinger, når navnene klinger så bra sammen blir man nesten ikke en egen person. Trust me, I know. Er tvilling selv, og navnene våre klinger litt for godt sammen. ;o/
bunnie Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 synes det er fint når navnene er ganske like også, jeg har seks søsken, og våres navn passer bra sammen.
erteposen + 4 Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Eline er tidløst og pent, Elias er jeg litt lei av. Ellers helt greit. Det er jo litt forskjellig siden vi har tvillinger av samme kjønn, men mange tvillingforeldre og forskere anbefaler gjerne å ha litt ulike navn på tvillinger. Unngå rimenavn, og samme bokstav osv.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 1. november 2009 #11 Skrevet 1. november 2009 Eline heter jenta mi! verdens fineste navn:D
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2009 #12 Skrevet 1. november 2009 Tror ikke det er spesielt bra for barna at navna klinger så likt. De har sikkert nok med å bli omtalt som tvillingene av bekjente hele oppveksten om de ikke skal ha nokså like navn også. Men det er jo søtt.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 1. november 2009 #13 Skrevet 1. november 2009 Jeg personlig er imot at tvillinger å søsken skal ha like navn, særlig tvillinger. De blir ofte sammenlignet, å glemt at de er 2 helt ulike individer. Så mitt råd, ikke ha så like navn! Det har ikke mine tvillinger
Gjest Skrevet 1. november 2009 #14 Skrevet 1. november 2009 Enig med de andre. Fine navn begge to, men synes de er for like. Og skulle jeg beholdt ett av navnene ville det helt klart blitt Eline.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå