Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Vert skikkelig betatt av en kar, også gjør han noe dumt/idiotisk/ekkelt også plutselig går det et lys opp og du får helt avsmak av hele karen!? Hva var det som gjorde det?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Hos meg er det lite som skal til for at det der skjer. Ikke for stor feiltråkk, så gidder jeg ikke mer. Men det kan ha mye med at jeg trives så godt alene;) Kanskje jeg ubevisst leter etter slike feilskjær, slik at jeg slipper å forholde meg til mer? Jeg vet ikke, men det kan nesten virke sånn, for jeg finner jo slikt hos alle menn;)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 hehe godt mulig at det er slik for deg da Jeg hadde en slik opplevelse igår, med en jeg har vert helt oppslukt av og holdt på med siden januar.. Han var bokstavligtalt motbydelig full og måten han snakket og behandlet meg på fikk meg til å snu helt på hælene!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Ja, det er litt slikt jeg mener; jeg har hatt litt på gang med en i en meget kort periode. Han har vist veldig iver i å bli kjent og har fortalt åpent om hvor mye han har strevd for å få tak i navnet mitt og telefonnummeret. Hans venner har også hjulpet ham. Følte at dette var en skikkelig type på alle måter. Meeeeeeen...... denne helgen har han hatt en del "feiringer" og husker ikke engang at han sendte melding til meg om natten...... Så nå sitter jeg her og tenker; jaja, nå skal det litt til, liksom..... Han dalte kraftig i kurs der......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå