hippimamma Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 JIPPPIIIII!!!!!!! Idag tidlig ca 7 gikk vannet, endelig fremgang! Nå må jeg bare vente på riene skal sette skikkelig igang... håper jenta bestemmer seg for og komme idag, hvis ikke så blir jeg satt igang imorgen tidlig! Dette blir sååå spennende!
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Så spennende! ) Lykke til!
Draumsyn Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Gratulerer! Kommet mye vann, og har du vært i kontakt med sykehuset? Jeg lurer på om vannet har gått her også i dag, men usikker. Enten litt vann eller økt utflod...
hippimamma Skrevet 1. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2009 trodde først det var utflod, men ble bare mer å mer som kom.. ringte til sykehuset og kom inn for sjekk. har begynnende rier men ikke veldig vondt enda så jeg venter fortsatt, men er hjemme :-) Hadde jeg vært deg ville jeg ihvertfall ringt sykehuset :-)
Draumsyn Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Ja jeg skal på sykehuset for sjekk nå.. ) Samme gangen som deg, med utflod i dag tidlig og mer nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå