Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 noe forbannede tull...lite miljøvennlig er det også! En gjeng med tulllinger som er påvirket av Usa...!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Amen! La oss ikke påvirke! Selv om jeg ser ar det begynner å bli litt seint...huff!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Den største festen for butikkene, hva er det? JULEN!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Ja, det ser jeg. Nå snakket jeg om Halloween. Det var fokuset mitt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Det er fortsatt den enkelte forbruker som bestemmer hva h*n vil kjøpe. Er ingen butikker som tvinger og truer folk til å bruke penger.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Og en like stor fest for barna som julebukk/nyttårsbukk;) Jeg bruker ikke så mye penger på noen av delene, selv om barna har en glede av det. Den høytiden hvor det går mest penger, er julen. Og som en kan se; den er allerede i butikkene........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå