Gå til innhold

Tror det vil bli noen laaaange dager frem til IKM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM fredag 13.. Og det er jo lenge til.. Men jeg jakter på symptomer allerede..Og innbiller meg små ting..hehe :)

Noen andre som er utålmodige..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er ikke alene det er sikkert!!!

Jeg har IKM fra 7-9 nov, og det virker som en EVIGHET, men så reiser jeg og mannen min på bryllupsreise i morranatt så da blir det kanskje å tenke på andre ting:)

Men det jobber virkelig i magen, men ikke like mye som sist, men da endte det i SA, så håper på det beste nå!!

Lykke til!!!

Skrevet

Åh så kjekt med bryllupsreise da :):) Er dere nettopp blitt gift? Vi giftet oss i mai :D Ja, jeg hadde en MA sist..så håper også på det beste neste gang :)

Håper på full klaff denne pp..fant EL med tester..så har hvertfall ikke bommet på den..men det er vel ikke så enkelt ;);)

MAsse lykke til til deg også!

Skrevet

Giftet oss i september, men ville vente litt med å reise sånn at alt roet seg ned, for det var jo mye som skjedde rundt bryllupet, også er det så deilig å reise bort nå som det er sååååå mørkt her hjemme!!!

Var dere på bryllups reise???:)

Har ikke tatt noen EL tester jeg da, bare satset på sex hver dag....:) vi er jo "nygifte" HE HE...

Også har jeg heldigvis ikke hat noe problem å bli gravid tidligere, 1 kom på minipilla, nr 2 2pp også ble jeg gravid 1 pp men som endte i SA. så nå håper jeg spira sitter, skal ha IKM på reisen, må ha med CBD og teste ikke for tidlig...:)

Skrevet

Ja, da har dere nok truffet blink på EL satser vi på :):)

Vi var en uke i svergie på Spa vi..kjempe deilig! Men med ei lita på 1,5 år var det herlig å komme hjem igjen :) savnet henne!

Jeg har blitt gravid 3 ganger på første forsøk..men har bare en datter.. Så håper det vil gå bra neste gang :) Er jo ganske spennende å være prøver..men håper jeg slipper billig unna, og blir fort gravid :) Spennende ferie for deg med test i kofferten :):) Skal krysse fingrene for deg!! Vet du nå du har IKM? Jeg har fredag den 13.. Og tiden går seeeeent!! hehe.. Men EL var på dag 12 i syklusen..så vet ikke om jeg skal regne 14 dager fra den..Da blir det jo den 11 nov.. Klarer sikkert ikke holde meg til fredagen med å teste uansett.. ;)

Skrevet

Deilig å bare komme seg bort å bare være oss to:) samme hvor man er da:) Men Maldivene har liksom vært drømmen lenge, og nå reiser vi i natt, helt sykt...:)

Jeg tror jeg skal ha IKM 7-9 nov, men er litt usikker siden jeg hadde SA 11 oktober... kan jo hende den har "tuklet" med systemet...lurte på om jeg bare skulle ta en test i dag før vi reiser for å være sikker...men da blir det jo ikk morgen urin...HMMMMM også blir jeg så skuffet hvis den er negativ...men får i allfall pakke med meg en:)

Skrevet

hei :)

Jeg skal ha IKM fredag den 6.. håper at tante rød ikke kommer. har bestillt meg billigtester fra nettet, testa i dag ettermiddag. den var negativ. Hadde ike ventet annet :) tror dere var for tidlig å teste og det er vell kanskje viktig å teste med morgenurin? spørs hvor nøyaktig disse billigtestene er da.. jaja, man får smøre seg med tolmodighet til fredag. Merkelig hvor himla vanskelig det er å bli gravid! Tidligere hadde jeg en oppfatning om at man ble gravid på 1,2,3 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...