Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Lille jenta her i huset blir snart 4 år å ønsker seg nintendo ds til jul. Er hun for liten? Noen med erfaring med nintendo ds til denne alderen??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 hmm nejj tror ikke hun er det.. min sønn er 4år han spiller ps3 å alt.. bare pass på å begrense tiden med det tror jeg ser min egen sønn kan bli veldig hekta..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Selvfølgelig begrenser vi tida med slikt. Vi pleier å la henne se på tv kun fra 6 og til kanskje 7 om kvelden, og en sjelden gang barne tv på søndagsmorgen. Hvis vi kjøper nintendo ds til henne kan hun kanskje få velge litt om hun vil se på barne tv eller spille.. Andre som har erfaring vil jeg gjerne høre;) Hi
blond Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Jeg ville ikke kjøpt til en under skolealder pga passiviteten det skaper. Jeg tror barn i den alderen har best av kreativ lek, ikke stillesittende. Selv barnetv har mindre påvirking enn ds.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Du får jo spill ned i 3 års alder, så ser ikke hvorfor en 4 åring ikke skal kunne få. Foreldrenes valg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå