Gå til innhold

Da er jeg over i 2 trimester :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God å komme seg over de første 12 ukene. Har ikke vært særlig bekymret da jeg har to svangerskap bak meg fra før uten problemer. Men nå begynner den fine tiden hvor man hører hjertelyd og bevegelsene blir merkbare. Man har ikke lenger bare gravid symptomer men man kjenner faktisk at barne er der :) Gleder meg til tiden fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen! :-) Ja, andre trimester er helt herlig! Endelig begynner man som du sier å kjenne at det faktisk er et barn der inne!

Skrevet

Gratulerer så masse til deg! En viktig milepæl vi er over i nå :-)

Kommer inn hit i dag jeg også :-) Selv om jeg innrømmer lett at ikke jeg føler meg helt trygg på at dette går bra enda... Jeg vet at sannsynligheten er veldig veldig stor for at det går bra, men helt avslappet er jeg ikke. Jeg har vært veldig avslappet så langt, men merker at det ville kostet uendelig mye mer å miste nå, enn for noen uker siden. Nå har jeg sett den lille på UL, hørt hjertelyden hos legen, vi har fortalt det til de aller nærmeste og vi har snakket om navn på knøttet. Historier som kommer igjen og igjen (samme mennesker) om de som mister i 2 trimester er faktisk verre å lese enn de som mister i SA i uke 5-6

Huff, det var ikke mening å bringe inn negativitet, ble bare litt filosofisk i mitt første innlegg på 2. tri.

Lykke til til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...