Gå til innhold

Julegavetips til søsknene mine:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bror på 23 og en søster på 26:)

Begge to har bursdag før jul og jeg har allerede kjøpt et smykke til søsteren min med bildet av babyen på, ser ikke helt for meg at broren min går med et sånt smykke;)

Alle tips taes i mot med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare få lov til å si at jeg synes det var litt rart å gi smykke med bilde av sin egen baby til søsteren sin...

Skrevet

Første som slo meg også.

Sikkert en god tanke, men jeg ville nok ikke gått med et smykke med bilde av noen andre sin baby på. Litt for sært for min del

Skrevet

Akkurat det jeg også tenkte.

Kanskje broren din vil ha noe musikk, film eller lydbok.

Skrevet

Ønsker hun seg bilde av tantebarnet på et smykke? Det var en dedikert tante:)

Jeg kjøper verdens kjedeligeste ting til mine brødre. Musikk, film, ullundertøy, turutstyr, kaffi og tegneserier.

Skrevet

Ja:) Tror hun blir veldig glad! Det er jo et veldig fint smykke med bildet av babyen inngravert. Ingen av de har barn så hun er jo veldig viktig for dem begge to.

Jeg hadde selv blitt kjempe glad om det hadde vært hennes unge og jeg fikk et slikt smykke.

Jeg kjøpte et til meg også og det skal jeg ha på armbåndet mitt..

:) Takk for tips jenter:) Men broren min er ikke noe lesegutt.. Han liker data, fotball, være med venner:)

Skrevet

Og det er jo opp til henne om hun vil ha det på armbåndet sitt eller ikke.. Men bestilte til meg og så var det så dyrt og da tenkte jeg bare hvorfor ikke:) Hun skal jo ikke kun få det smykket!

Skrevet

hei:) hva med et dataspill til broren din? eller xbox? min søster får pysjamas i tillegg til noe annet til bursdag nå før jul:)

har forresten ikke fått svart på pm du sendte, lurer på om innboksen din er full? men det går veldi bra her:) hun er snart 7 uker, og veldig interessert i leker allerede:) ligger å ler:p jeg går å vurderer denne vaksinen, om jeg skal ta den eller ikke. vanskelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...