Gå til innhold

Burde jeg kjøpe søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min vil være 20 mnd når baby nr 2 kommer. Vi har en Teutonia Spirit, og ut i fra det jeg har funnet på nettet går det ikke an å ha søskensete på denne vogna. Den hadde vel blitt temmelig ustabil også med søskensete kan jeg tenke meg..

Kommer sikkert til å kjøpe et ståbrett som vi kan bruke til veldig korte turer, men ser for meg at vogn blir nødvendig enkelte ganger.

Lurte på å kjøpe en fin reisetrille med soveposisjon, men tenker at jeg sikkert ofte skal trille dem begge alene, og da kan jeg ikke trille to vogner ;) Så flink er jeg ikke, hehe :)

Da er vel søskenvogn alternativet? Noen som har innspill? Erfaringer? Er det mest praktisk med de som er "doble" eller der hvor barna sitter etter hverandre? Er helt grønn på dette feltet så tar i mot alle råd med stor takk:) Blir nok å kjøpe brukt siden det blir en vogn nr 2...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Her blir det 19 mnd mellom barna. For at jeg skal kunne komme meg ut med beggemå vi ha tvillingvogn. Nå skal jeg ha begge to hjemme da. Så er kanskje annerledes om den ene går i barnehagen. Men hva om mannen dine er borte en gang, da hadde det jo vært kjekt å hatt en tvillingvogn. Vi har kjøpt en akta graco, som har 2 seter etterhverandre, det bakerste har full liggestilling og det foran har kun sittestilling. Så da tar den ikke så stor plass som andre tvillingvogner ;)

Man får vogner fra 1999+++ Så man kan heldigvis få rimelige tvillingvogner også. Vi kjøpte vår for 2800 SEK.

Håper du finner en løsning ;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg vet at jeg har sett en plass at man kan kjøpe et eller annet som fester 2 vogner sammen. Jeg lurte litt på det jeg, for da tar jeg bare med den ene vognen dersom jeg kun trenger til den ene ungen...

Her blir størsta rett over 2 år så regner ikke med at jeg trenger så mye vogn til henne i fremtiden :P

Skrevet

Hvor kjøpte dere vognen deres BomBaLomba?

Skrevet

Kan du koble 2 forskjellige vogner med dette?

Feks en paraplytrille til en kombivogn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...