veldig fødeklar Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 har ei veldig bedagelig frøken i magen, men syns jeg kjenner lite liv. Skal på kontroll på sykehuset på tirsdag ang dette. Jeg har de siste dagene kjent liv hver dag, men ikke mer enn et par-tre ganger i løpet av dagen. Hvordan er det hos dere andre? (Ja jeg har forsøkt med søtt pålegg, kald saft o.l, men det gir ikke no voldsomt utslag)
Termin 080110 Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Det blir spennende å se hvordan hun ligger. Det kan godt hende hun ligger sånn til at spark går innover eller i morkaka. Jeg merket ganske mye endring etter at babyen snudde seg nå i uke 30. Fra å sparke utover til å sparke innover... Uansett har jeg hatt mye mindre liv denne gang enn forrige gang da babyen lå annerledes og jeg ikke hadde morkaka på fremsiden. Masse lykke til!
2tettebabyer Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 jeg synes det er veldig opp og ned. noen dager kjenner jeg nesten ingenting, mens andre dager igjen er det kaos inni der... så tror nok at det kommer veldig ann på koss babyen ligger :-) Lykke til på kontroll :-)
klar for 3? Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Jeg kjenner heller ikke så veldig mye. Kjenner noen gode spark på kvelden og om natten. Syns det hjelper å legge meg strak ut. Jeg har morkaken på framsiden denne gangen og tror det kan være noe av grunnen for jeg har sett mye bevegelse på UL uten at jeg har kjent det så godt. Lykke til:)
veldig fødeklar Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 Ved ordinær ul lå morkaka på framsia, husker ikke hvordan den lå på sist kontroll. Når det er aktivitet der så ser jeg det tydlig på magen. Det er vel også slik at når man har travle dager så kjenner man ikke aktiviteten så godt i tillegg til at babyen blir vugget konstant. Jobber enda 100%, men har fått beskjed om at det kanskje er på tide å trappe ned litt. Takker for innspill og lykkeønskninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå