Gå til innhold

Hva skal dere idag da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med kaffekoppen og venter på at egget skal koke ferdig.'

Så skal vi skrelle og kutte grønnsaker og koke kjøtt til hjemmelaget suppe . Så blir det rundstykke baking. Får middagsgjester idag så det blir en del skrelling og kutting tror jeg : )

Må vel lage en kake også : .) Forslag til en enkel kake?

Etter det skal jeg kle på meg og løpe en tur i skogen i regent før gjestene kommer på middag.....

Ikveld blir det pledd, soafen og krim på TV : ) En deilig høstdag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, jeg er misunnelig på kaffekoppen din...vi glemte å kjøpe i går og er helt tom :-S Få bomme en kopp kaffe, da! :-)

I natt har poden sovet over hos mamma og pappa, så jeg skal benytte dagen til å slappe av + få gjort litt husarbeid. I tretiden skal vi hente gutten, men ikke før vi har fått servert mammas nydelige ribbe :) GLEDER meg!

Skrevet

Idag er det to overnattigsgjester her, så nå sitter jeg i stua med mitt barn og mitt tantebarn, som er så fornøyd over gårsdagens fangst. Så det blir masse lek og kos.

Skal få malet ett kjellergulv og lagt linolium eller hva det heter der. Må muligens rive en gammel bokhylle som står der.

Men skal gjøre minst mulig, men også endel.

Skrevet

Det hørtes koselig ut =)

Skal bare slappe av før jeg skal på jobb i kveld =)

Skrevet

Jeg har planer om å skifte dekk og bremseklosser på sykkelen. Nå står den i gengen til opptinig :-)

Ellers har jeg tenkt å få vaska badet og ellers slappet av og kost meg (har ingen barn i dag)

Skrevet

Jeg skulle egentlig ta me meg mine 2 små i svømmehallen,men jeg er helt utslitt. så velger å være hjemme istedet,man må være 100% i form for å ha me seg 2 små som ikke kan svømme i svømmehallen. Mannen er på sjøen som vanlig. så no holder jeg på å koke egg, skal steke rundstykker så vi skal kose oss me deilig frokost/ Lunch:) gutta leiker seg litt nå mens jeg sitter her hehe:)

så blir d litt bordaktiviteter som maling,tegning ettervert.

kl.15 skal vi i bursdag til min tante, så har da litt som fyller dagen alikevell:):)

Skrevet

Nå er vi færdige med å spise frokost, kokte egg, varm sjokolade med krem, og titter ut på regneværet.

Nå venter vi bare på at bolledeigen skal heves før vi skal bake boller, også skal vi lage innbakte pølser til middag ( skikkelig fancy middag i dag til snupp og meg)

Deretter er det en tur til oldermor til snupp for å spise boller :-)

Ha en strålene fin dag i regnet alle sammen :-)

Skrevet

Jeg har planer om å få tatt meg en dusj, lenger enn det har jeg ikke tenkt:-)

Skrevet

Jeg skal bare ligge på sofaen og sløve. Var ute på byn i går og er litt redusert i dag ;-)

Skrevet

Minst mulig:) Jeg må vel på trilletur med tvillingene, men jeg vil helst ta en jobbetur i fjellveien. Det regner lite for å være Bergen i dag. I dag har jeg vel en "skulle ønske jeg kunne være uten fire gutter" dag. De eldste gutta skal i svømmehallen med min kjære nabo som tar de med selv om han er fyllesyk, og faren er innlagt på sykehus i et par dager. Hm..mer kaffi og kanskje litt sjokolade:)

Skrevet

Vi skal til Oslo på Walking With Dinosaurs ;-) Kos deg med middagsgjester og løpeturen!

Skrevet

Er hos familien på besøk i helga.

Søstera mi hadde bursdagsfest med kostyme i går med jenter i fra klassen sin og vesla på snart 4 var med de store jentene hele kvelden..gjett om ei som var superstolt cow girl som fikk leke på rommet med tante og de andre jentene.. sloknet ganske så fort etter festen ja :)

Akkurat nå så har vi hatt en stor familiefrokost og skal kanskje til lekeland og så innom oldefaren te vesla før vi setter nesen hjemover..hadde vært lengre, men er jobb som venter..

Skrevet

Hadde tenkt å ta med de to små her i åpen idrettshall nå, men så begynte jeg å tenke på svineinfluensaen, og så droppet jeg det. Er jeg overhysterisk da??

Vi får ta oss en tur ut å leke istedet. Ellers ingen store planer for dagen her...

Skrevet

Jeg skal feire bursdagen min:) Har bedt inn familien til koldtbord og kaker;)

Skrevet

Vi skal på Teknisk Museum å trykke på knapper :)

Regner i Oslo, da er det best å leke innendørs! Det synes jeg i allefall, men spørs om "hoppeisølepyttgutten" er enig ;-)

Da er Teknisk Museum et fint kompromiss!

Skrevet

Hei!

Jeg skal bare slappe av så langt det lar seg gjøre. Litjtupp og mannen min ligger nå og sover, mens vår sønn ligger over til tante og onkel. Vi skal hente han senere idag. Nå koser jeg meg med spaghetti og surfer på nettet,

Ha en fin ag alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...